  • 1. Data: 2005-08-04 15:09:18
    Temat: Zakaz uzywania komorki w oddziale banku.
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

    Mam pytanie do znawcow tematu - czemu niektore banki zakazuja uzywania telefonow
    komorkowych w swych zajebiastych oddzialach? Ja tego nie kumam za bardzo, czemu
    to ma sluzyc. Na dodatek przeciez wiele (chyba juz kazdy?) obsluguje rachunek
    przez telefon i czekajac w zajebistej kolejce moze czegos chcialbym sie
    dowiedziec o rachunku i zadzwonic i pomolestowac konsultanta na infolinii ??

    Z tych nieprzyjmenych bankow to narazie mnie ich zajebiscie straznicy (ciecie?)
    straszyli, abym wylaczyl komorke w:

    - Pekao SA
    - PKO BP SA
    - BZ WBK SA
    - Bank BPH SA
    - Poczta Polska (Bank Pocztowy SA) --- tu byli najbardziej zajadliwi (nawet nie
    dali powiedziec, ze oddzwonie zaraz, jak wyjde z komunistycznego molocha)
    - BGZ SA
    - BOS SA
    - ING BS SA
    - Kredyt Bank SA

    Wiecej bankow nie pamietam, lub nie chce pamietac :)

    Czy ktos tez uraczyl takiej obslugi w innym banku ? Ja szczerze nie
    doswiadczylem takiego urazu w nielubianym MultiBanku, a szkoda :)

  • 2. Data: 2005-08-04 15:18:56
    Temat: Re: Zakaz uzywania komorki w oddziale banku.
    Od: Andrzej <g...@N...gazeta.pl>

    Zestawu słuchawkowego też nie wolno używać ?

  • 3. Data: 2005-08-04 15:22:44
    Od: "seba kocik" <s...@N...gazeta.pl>

    kubakj <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy ktos tez uraczyl takiej obslugi w innym banku ? Ja szczerze nie
    > doswiadczylem takiego urazu w nielubianym MultiBanku, a szkoda :)

    e tam... raz rozmawialem w PKO BP i nic
    a an poczcie to patrza ze swych okienek to sie patrz na nie i rozmawiaj dalej
    wredniuchy siedza w 5 a 1 oknienko czynne ...

  • 4. Data: 2005-08-04 16:47:19
    Od: trainer <t...@p...org>

    kubakj wrote:

    > Czy ktos tez uraczyl takiej obslugi w innym banku ? Ja szczerze nie
    > doswiadczylem takiego urazu w nielubianym MultiBanku, a szkoda :)

    moze obawiaja sie ze dajesz znaki wspolnikowi, "zaraz bede gotuj
    ziemniaki" oznacza "zaraz wyjdzie babcia ktora ma plik banknotow w torebce"

  • 5. Data: 2005-08-04 17:08:30
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    khm to tak sobie chodzisz po bankach i dzwonisz? :)

    GP

  • 6. Data: 2005-08-04 17:42:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kubakj" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    Przejrzyj na pl.soc.prawo wątki dotyczące zakazów fotografowania.
    Odnoszą się również do używania telefonu komórkowego. Generalnie mogą Ci
    zakazać. W razie próby odebrania siłą wzywasz policję. Szerzej
    znajdziesz w tamtych wątkach.

  • 7. Data: 2005-08-04 17:46:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > Odnoszą się również do używania telefonu komórkowego. Generalnie mogą Ci
    > zakazać. W razie próby odebrania siłą wzywasz policję. Szerzej

    A jak ochroniarz bedzie chcial mi sila odebrac, a ja go unieszkodliwie i
    przy okazji uszkodze to co wtedy ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-08-04 18:11:19
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > A jak ochroniarz bedzie chcial mi sila odebrac, a ja go unieszkodliwie i przy
    okazji uszkodze to co wtedy ?

    wtedy on wzywa policje
    chyba, ze wezwie kolegow - wtedy moze byc gorzej

    kursor

  • 9. Data: 2005-08-04 18:45:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A jak ochroniarz bedzie chcial mi sila odebrac, a ja go unieszkodliwie
    > przy okazji uszkodze to co wtedy ?

    Nic. A co ma być? Ja Cię napadnie zbir i będzie na ulicy chciał wyrwać
    komórkę, to przecież nie odpowiadasz za to, ze sobie głowę o chodnik
    przy okazji rozwali. Warunek, ze będzie to przypadkowy uraz, a nie
    będziesz celowo gościem walił do skutku o marmurowy kontuar.

  • 10. Data: 2005-08-04 18:46:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl> napisał w wiadomości

    > wtedy on wzywa policje
    > chyba, ze wezwie kolegow - wtedy moze byc gorzej

    A jak już wezwie ową Policję, to musi jakoś swoją napaść na klienta
    banku uzasadnić. By uprzedzić, jak wyjaśni chęcią odebrania mu telefonu,
    to cienko to widzę.