  • 1. Data: 2005-08-04 11:57:29
    Temat: Szwajcaria - Inteligo.
    Od: "comitiva" <c...@A...interia.pl>

    Witajcie,
    czekam na przelew ze Szwajcarii na Inteligo. Czy macie jakieś _praktyczne_
    doświadczenia, jak długo idzie taki przelew?

    tia

    Lech

  • 2. Data: 2005-08-04 12:24:38
    Temat: Re: Szwajcaria - Inteligo.
    Od: Rjak <r...@o...pl>

    w <news:dcsvru$1uv$1@nemesis.news.tpi.pl>
    comitiva napisał(a):

    > Witajcie,
    > czekam na przelew ze Szwajcarii na Inteligo. Czy macie jakieś
    > _praktyczne_ doświadczenia, jak długo idzie taki przelew?

    Z multimatu UBSu bylo chyba z dnia na dzien, lub jeszcze szybciej.

  • 3. Data: 2005-08-04 12:57:10
    Od: "comitiva" <c...@A...interia.pl>

    wybacz ignorancję (nie mam bogatych doswiadczeń w kwestiach bankowo
    finansowych) ale muszę spytać:
    a co to jest multimat UBSu?

    Lech

  • 4. Data: 2005-08-04 13:11:10
    Od: Rjak <r...@o...pl>

    w <news:dct3bl$lo2$1@atlantis.news.tpi.pl>
    comitiva napisał(a):

    > wybacz ignorancję (nie mam bogatych doswiadczeń w kwestiach bankowo
    > finansowych) ale muszę spytać:
    > a co to jest multimat UBSu?

    To jest cos takiego jak bankomat, tylko sie z tego pieniedzy nie wyplaca, tylko
    przelewy robi, wyciagi drukuje i jeszcze jakies inne operacje pewnie.

  • 5. Data: 2005-08-04 15:47:27
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    comitiva <c...@a...interia.pl> wrote:
    > czekam na przelew ze Szwajcarii na Inteligo. Czy macie jakieś _praktyczne_
    > doświadczenia, jak długo idzie taki przelew?

    Poczekaj tydzień, dopiero wtedy możesz się zacząć martwić :)

    P.

  • 6. Data: 2005-08-05 07:09:30
    Od: "Qlfon" <r...@l...pl>

    4-5 dni roboczych