  • 1. Data: 2005-08-04 11:11:40
    Temat: Polecenie zapłaty w Inteligo
    Od: probe <n...@p...onet.pl>

    Mialeł kiedyś polecenie zapłaty w Inteligo, ale zrezygnowałem z umowy z
    centertelem... Polecenie zapłaty zostało - tzn nie usunąłem go ... Czy
    ktoś się orientuje czy mogę zamknąć je za kilka lat i czy nadal wyniesie
    mnie to 3,5PLN (bo tyle wynosi teraz)?

    Może lepiej zapłaćić te 3,5 póki czas...?

    Arek

  • 2. Data: 2005-08-04 11:15:38
    Temat: Re: Polecenie zapłaty w Inteligo
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    probe wrote:
> [...]
    > centertelem... Polecenie zapłaty zostało - tzn nie usunąłem go ... Czy
    > ktoś się orientuje czy mogę zamknąć je za kilka lat i czy nadal wyniesie
    Ja mam tak z TPSĄ, jakby cos pobrali to po prostu zareklamuję.

    > Może lepiej zapłaćić te 3,5 póki czas...?
    Możesz tez zamknąć subkonto :-)

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 3. Data: 2005-08-04 12:22:01
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    probe napisał(a):
> [...]
    > mnie to 3,5PLN (bo tyle wynosi teraz)?
    >
    > Może lepiej zapłaćić te 3,5 póki czas...?

    A po co w ogóle pisać do inteligo? Centertel nie ma prawa pobrać ani
    grosza. Fakt, jeżeli zechcą, to bank im da, ale primo: kto chciałby tego
    dokonać, secundo: nawet jeśli to w bardzo prosty sposób wygrasz z PTK,
    tertio: po każdej transakcji masz 30 dni na jej anulowanie.

    Jeżeli sama aktywność PZ Ci przeszkadza, to odwołaj upoważnienie w
    inteligo, jednak będzie to płatne...