  • 1. Data: 2005-08-04 11:01:18
    Temat: Paypal PL w pelni dostepny, mozna przyjmowac?
    Od: "Maciek" <k...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    na glownej stronie PayPala jest napis:
    ' Send money to anyone with an email address in 56 countries and regions.'
    Czy to znaczy, ze mozna juz odbierac i w Polsce platnosci od innych? Po
    zalogowaniu sie na konto PP, i wybraniu opcji 'send money' takze jest taki
    naglowek. Ciekawe czy my tez juz mozemy przyjmowac wplaty, bo na
    stronie 'Learn more about PP worldwide' Polska jest podana jako kraj, z
    ktorego mozna tylko placic komus. Zastanawia mnie jak to jest w
    rzeczywistosci bo strona glowna i podstrona wzajemnie sie wykluczaja ;(
    Jezeli ktos wie cos na ten temat, prosze o pomoc :)
    Pozdrowienia,
    Maciek

  • 2. Data: 2005-08-04 11:50:11
    Temat: Re: Paypal PL w pelni dostepny, mozna przyjmowac?
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

> [...]
    > rzeczywistosci bo strona glowna i podstrona wzajemnie sie wykluczaja ;(
    > Jezeli ktos wie cos na ten temat, prosze o pomoc :)
    to wyjasnia wszystko
    http://www.paypal.com/us/cgi-bin/webscr?cmd=_display
    -approved-signup-countries-outside
    czyli nie chyba ze jeszcze nie poprawili