  • 11. Data: 2010-05-06 16:16:36
    Temat: Re: Zachciało mi się KK w Lukasie.
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> writes:

    > Weź dowolny słownik j.polskiego ;)

    W jakim sensie dokladnie?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 12. Data: 2010-05-06 17:44:45
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 06 May 2010 18:16:36 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > W jakim sensie dokladnie?

    No w takim, że będzie dość dokładną listą takich produktów :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2010-05-06 19:40:29
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    > No w takim, że będzie dość dokładną listą takich produktów :)

    Ale nie o to chodzi, podobnie jak np. osobom udzielajacym kredytu
    np. krotkoterminowego nie zalezy na liscie dluznikow bedacej eksportem
    z PESELa.

    Takich "dziwnych" produktow jest malo, "pamiec grupy" pewnie obejmuje
    wiele z nich, ale trudno to tak natychmiast sprawdzic.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 14. Data: 2010-05-06 21:30:09
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Mam furorę. W nocy jest przetwarzanie danych, niby od 23.30 do 1 i od 3
    > do 4, ale jeśli chodzi o karty, to lepiej nie próbować w ogóle. Wyciągi
    > podobnie, spóźnione o co najmniej 2 dni.

    Wróciłem do domu o 21-szej i przez godzinę próbowałem wejść w menu karty.
    Kupa.
    Loguję sie bez problemu do konta, kliknięcie w zakładke Karty kredytowe
    powoduje niekończące się wczytywanie, albo wywala mnie w kosmos.
    Zadzwoniłem na ich partyline i zapytałem czy dostane sie do wyciagu i menu
    karty do terminu jej spłaty. Obiecali, że tak . No to maja jeszce ze trzy
    tygodnie.
    Już wiem dlaczego dali bez kwitów, od ręki. Są po prostu złośliwi :)

    A co myślicie o karcie city? Bo widzę, ze daja na dwa lata za friko.

    wiatrak

  • 15. Data: 2010-05-06 21:36:47
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    A teraz dla odmiany po kliknięciu w kk jest komunikat: "Wystąpił błąd
    podczas wykonywania operacji."
    I mój firewall pokazuje mi, ze tylko w kółko łażą mi po portach w
    komputerze.
    Pewnie ich system "się zastanawia" co za idiota loguje sie w kółko do konta.
    Haker czy co?

    wiatrak

  • 16. Data: 2010-05-07 08:09:20
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "wiatrak" napisał:

    > A teraz dla odmiany po kliknięciu w kk jest komunikat: "Wystąpił
    > błąd podczas wykonywania operacji."

    No przecież 23.30 minęła.
    Jak kiedyś zapytałam, dlaczego od 23-ciej nie można się zalogować do kk,
    to dostałam odpowiedź, że podany na stronie czas jest orientacyjny :)))

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 17. Data: 2010-05-09 21:05:09
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-05-06 23:30, wiatrak wrote:

    > A co my?licie o karcie city? Bo widze, ze daja na dwa lata za friko.

    Bierz, nie zastanawiaj się - działa, choć ma swoje dziwności. Ale
    przynajmniej widzisz w Internecie co płaciłeś, masz przelewy z karty
    (za rachunki) traktowane jako bezgotówkowe i idzie się dogadać z
    dezinfolinią :-)

    Tylko uważaj na 10% nadlimit (najlepiej zrezygnuj z tego od razu)...

    witrak()