eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZachciało mi się KK w Lukasie. › Re: Zachciało mi się KK w Lukasie.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: "wiatrak" <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zachciało mi się KK w Lukasie.
    Date: Thu, 6 May 2010 12:42:43 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 34
    Message-ID: <hru7mo$1c9$1@node2.news.atman.pl>
    References: <hru491$ta$1@node2.news.atman.pl>
    <l...@4...net>
    <4be294a1$0$2589$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010162150.chello.pl
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1273143832 1417 84.10.162.150 (6 May 2010 11:03:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 May 2010 11:03:52 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 100505-1, 2010-05-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:526513
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4be294a1$0$2589$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    > news:l226mow4pyp1.14vfst1fgmdbj.dlg@40tude.net...
    >> Dnia Thu, 6 May 2010 11:44:14 +0200, wiatrak napisał(a):
    >>
    >>> Co polecacie oprócz aliora. Tylko zeby było mało procedur.
    >>

    > Ja mam od kilku lat KK mBanku i jestem bardzo zadowolona. Wszystko działa
    > bez zarzutu.
    >
    Generalnie korzystam z usług banków, które oprócz online , mają jakieś
    placówki, gdzie można np. walnąć pięścią w stól, czy wywrócic komuś biurko.
    (żartowałem ) W mbanku to się łatwo zamawia wszystkie usługi, ale gorzej
    jest z rezygnacją. Tam nawet nie ma komu dać w pysk, za to że źle załatwił
    twoją sprawę.
    Unikam instytucji, które są całkowicie wirtualne jak mbank. Za dużo nerwów
    to czasami kosztuje. Tam gdzie mam kontakt z zywym człowiekiem załatwiam
    zwykle sprawy bez problemu. A z interfejjsem białkowym po drugiej stronie
    słuchawki to zwykle sie dogadać nie można.
    Plecie taki bzdutry i mozesz mu skoczyć. - " Tak, oczywiście , ma pan rację,
    wszystko załatwione" itd. itp, a rzeczywistość zwykle skrzeczy.

    Ale się rozpisałem....................

    wiatrak





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1