    From: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zachciało mi się KK w Lukasie.
    Date: Thu, 6 May 2010 05:18:37 -0700 (PDT)

    On 6 Maj, 12:42, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:

    > (żartowałem ) W mbanku to się łatwo zamawia  wszystkie usługi, ale gorzej
    > jest z rezygnacją. Tam nawet nie ma komu dać w pysk, za to że źle załatwił
    > twoją sprawę.

    mBank ma placówki (jakoś to się nawet nazywa). Ja za pośrednictwem
    takiego punktu rozwiązałem umowę rachunku.
    Oczywiście też było trochę niekompetencji po ich stronie, ale ja
    miałem potwierdzone przez pracownika oświadczenie woli na papierze.

    > Unikam instytucji, które są całkowicie wirtualne jak mbank. Za dużo nerwów

    jak widać na moim przykładzie - nie masz racji, ale przyznam, że
    troszkę determinacji to wymagało ode mnie.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski