  • 1. Data: 2010-05-05 21:34:34
    Temat: Polbank - wyciągi KK
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    Ktoś tu mówił, że wyciągi z KK w Polbanku są już bardzo ładne i na
    bieżąco. Ja mam ładny wyciąg z zamkniętego okresu rozliczeniowego, ale
    gdy wybieram wyciąg "Otwarty" dostaję błąd:

    "Nie znaleziono szczegółów dla wybranego rachunku"

    ktoś miał coś takiego i udało mu się to pokonać?
    Nie mam żadnych rachunków oprócz KK, może to dlatego?

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 2. Data: 2010-05-05 22:10:42
    Temat: Re: Polbank - wyciągi KK
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 05 May 2010 23:34:34 +0200, schliesky napisał(a):

> [...]
    > gdy wybieram wyciąg "Otwarty" dostaję błąd:
    > "Nie znaleziono szczegółów dla wybranego rachunku"

    A zrobiłeś jakieś transakcje w nowym okresie? Bo jak nie to to normalne
    jest.

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2010-05-05 22:16:02
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    Robert Kois wrote:
    > Dnia Wed, 05 May 2010 23:34:34 +0200, schliesky napisał(a):
    >
    > A zrobiłeś jakieś transakcje w nowym okresie? Bo jak nie to to normalne
    > jest.

    Zrobiłem już dzisiaj, choć może ta akurat jeszcze nie wskoczyła. Problem
    w tym, że w poprzednim okresie cały czas dostawałem ten błąd gdy wyciąg
    był "Otwarty".

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 4. Data: 2010-05-06 06:52:36
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 06 May 2010 00:16:02 +0200, schliesky napisał(a):

    > Zrobiłem już dzisiaj, choć może ta akurat jeszcze nie wskoczyła.

    Wskoczy jutro.

    > Problem w tym, że w poprzednim okresie cały czas dostawałem ten błąd gdy wyciąg
    > był "Otwarty".

    Poprzedni to był pierwszy okres? To przy pierwszym tak mają ;). Od teraz
    powinno być dobrze.

    PS. Wiesz, że jeszcze jedne wyciągi są o ile wybrałeś elektroniczne? Tym
    razem gotowe pdfy prawie takie jakbyś dostał przy papierowych
    https://wyciagi.polbank24.pl/Login.aspx?ReturnUrl=%2
    fdefault.aspx

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2010-05-06 21:44:30
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    Robert Kois wrote:
    > Dnia Thu, 06 May 2010 00:16:02 +0200, schliesky napisał(a):
    > Poprzedni to był pierwszy okres? To przy pierwszym tak mają ;). Od teraz
    > powinno być dobrze.

    Tak myślałem, że ten bug jest spowodowany pierwszym okresem
    rozliczeniowym, więc nie panikowałem, ale zaniepokoiłem jak dostałem
    dokładnie to samo po zamknięciu miesiąca. Ale faktycznie transakcja
    wskoczyła i wyciąg "Otwarty" działa!

    > PS. Wiesz, że jeszcze jedne wyciągi są o ile wybrałeś elektroniczne? Tym
    > razem gotowe pdfy prawie takie jakbyś dostał przy papierowych
> [...]

    Głowy sobie nie dam uciąć, ale kazałem im wysyłać wyciągi na maila,
    jeszcze nie przysłali. Mają jakieś opóźnienia zazwyczaj?

    W sumie starcza mi to co jest w głównym systemie, próbowałem się już
    rejestrować w tym systemie z wyciągami, ale mnie odrzucało, więc
    najwyraźniej nie mam ustawionych elektronicznych.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 6. Data: 2010-05-07 06:34:40
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 06 May 2010 23:44:30 +0200, schliesky napisał(a):

    fdefault.aspx
    > Głowy sobie nie dam uciąć, ale kazałem im wysyłać wyciągi na maila,
    > jeszcze nie przysłali. Mają jakieś opóźnienia zazwyczaj?

    A to nie wiem, na maila nie dostaję.

    > W sumie starcza mi to co jest w głównym systemie, próbowałem się już
    > rejestrować w tym systemie z wyciągami, ale mnie odrzucało, więc
    > najwyraźniej nie mam ustawionych elektronicznych.

    Może masz źle wpisany numer telefonu, jak konsultant wpisał bez +48 (albo
    z, nie pamiętam) to sms z hasłem nie dochodzi :).

    --
    Kojer