  • 1. Data: 2003-01-09 14:24:40
    Temat: Ynteligenci :)
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Zadalem pytanie poczta wewnetrzna czemu jedynym aklajerem ktory obsluguje
    karty przez Internet jest aktualnie tylko eCard.

    Dzis telefon - pani sie przedstawila i spytala czy mam czas na chwilke
    rozmowy - no i przytoczyla mojego maila :) ladnie czytajac "aklajer"
    (pisalem maila bez polskich literek i tak to zostalo odczytane :))))))

    Ehhh dali by kompetentnych ludziko na infolinie :-/ Inna sprawa jest ze ne
    otrzymalem odp na zadane pytania, tylko cos w stylu "Citibank i PolCard
    pewnie cos zmieniaja".

    --
    JaKi