  • 1. Data: 2003-01-09 11:36:17
    Temat: kolejne pytanko...
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Może ma ktos w czeluściach swojego komputera jak zmieniala sie ilosc POSow w
    porowaniu do imprinterow, a takze ich udzial w platnosciach ogolem od ok
    1998 roku?
    A jesli ktos by mial jeszcze w rozbiciu na platnosci dokonywane w Internecie
    to bylo by super.

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-01-09 14:39:39
    Temat: Re: kolejne pytanko...
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1998 roku?
    > A jesli ktos by mial jeszcze w rozbiciu na platnosci dokonywane w

    Moze choc kos ma ilosc i wartosc srednia transakcji poszczegolnych aklajerow
    w Polsce ....

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-01-09 14:52:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Moze choc kos ma ilosc i wartosc srednia transakcji poszczegolnych
    aklajerow
    > w Polsce ....

    PRnewsa

  • 4. Data: 2003-01-09 15:06:19
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:avk29g$3k7$1@news.onet.pl...

    > PRnewsa

    Na infoliniach aklajerow jest to scisle/poufne a polaczenie z komorka ktora
    by mogla podac informacje graniczy z cudem :/ PolCard przynajmnie jako
    jedyny publikuje takie dane u siebie na stronie.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-01-09 17:19:13
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "JaKi"
> [...]
    > 1998 roku?
    > A jesli ktos by mial jeszcze w rozbiciu na platnosci dokonywane w

    od 1999 do 2002 masz wszystko (bez rozbicia na internetowe operacje) na:
    http://www.nbp.pl/publikacje/Rozrachunki_mbankowe/ka
    rty_archiwum.zip
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-01-09 17:26:05
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > od 1999 do 2002 masz wszystko (bez rozbicia na internetowe operacje) na:
    > http://www.nbp.pl/publikacje/Rozrachunki_mbankowe/ka
    rty_archiwum.zip

    THX za checi, ten plik juz mam - niestety nie ma w nim podzialu na
    platnosci w imprinterach i POS. Ale po kilku telefonach udalo mi sie ustalic
    strukture na III kwartal 2002 urzadzen sluzacych do akceptacji kart - wynik
    mnie zaskoczyl:

    - 40% imprintery
    - 60% POSy

    O wirtualnych POSach szkoda wspominac gdyz jest ich tylko 700.

    A tak malo jest zelazek - ciekawie gdzie oni je pochowali :))))

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-01-09 18:01:53
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "JaKi"
> [...]
    >
    > O wirtualnych POSach szkoda wspominac gdyz jest ich tylko 700.
    >
    > A tak malo jest zelazek - ciekawie gdzie oni je pochowali :))))

    to chyba niemożliwe - ja w takie dane nie uwierze!
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-01-09 18:13:39
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

> [...]

    > - 40% imprintery
    > - 60% POSy

    > A tak malo jest zelazek - ciekawie gdzie oni je pochowali :))))

    w taxowkach.

    pozdrawiam

    romekk

  • 9. Data: 2003-01-09 19:14:42
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    na III kwartal 2002 urzadzen sluzacych do akceptacji kart - sorki za
    blad - ale do kwartalow sie przyzwyczailem :) winno byc "po III miesiacach
    2002 urzadzen..."

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2003-01-09 20:15:38
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "JaKi"
    > na III kwartal 2002 urzadzen sluzacych do akceptacji kart - sorki za
    > blad - ale do kwartalow sie przyzwyczailem :) winno byc "po III miesiacach
    > 2002 urzadzen..."

    to znaczy jak wyglada w koncu ta informacja o POSach i imprinterach?
    *** blad ***