  • 1. Data: 2003-01-09 14:48:13
    Temat: [LGnet] niewielka obnizka depozytow od dzisiaj
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Zmienili nieco politykę - jest większa zachęta do utrzymywania wkładów.

    Podaję oprocentowania nominalne i efektywne wyliczone przeze mnie dla
    przykładowych okresów zerwania wkładów:

    LG
    po mies. nomin. efekt.
    do 1 5.90% 6.06%
    1 6.00% 6.17%
    1.5 6.00% 6.16%
    2 6.10% 6.26%
    2.5 6.10% 6.25%
    3 6.10% 6.24%
    3.5 6.10% 6.23%
    4 6.20% 6.33%
    4.5 6.20% 6.32%
    5 6.20% 6.31%
    5.5 6.20% 6.30%
    6 6.35% 6.45%
    codziennie 5.90% 6.08%

    Sorki za nienajlepsze formatowanie, wybaczcie, nie chce mi się przerabiać.

    --
    Robert