  • 11. Data: 2005-07-06 10:50:42
    Temat: Re: Wypukła karta - który bank?
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Etam. Wplacam 500 zl kaucji i mam karte od razu.

    500 zl kaucji? I oni jeszcze z czyms takim na rynku pozyskuja klientow?
    Swiadczy to tylko o tym, ze technicznie jest mozliwe zrobienie niezwolonego
    debetu, skoro zabezpeczaja sie kaucja.

    ZENADA!

  • 12. Data: 2005-07-06 10:54:13
    Od: Rafał Krupiński <r...@n...com>

    n...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:

    > 500 zl kaucji? I oni jeszcze z czyms takim na rynku pozyskuja klientow?
    > Swiadczy to tylko o tym, ze technicznie jest mozliwe zrobienie niezwolonego
    > debetu, skoro zabezpeczaja sie kaucja.

    MSZ taka karta jest dobra jeśli chcesz sobie wyrobić historię kredytową,
    a inaczej miałbyś problemy. Potem w BIK/BIG/whatever masz solidne wpisy.

  • 13. Data: 2005-07-06 11:09:45
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Rafał Krupiński <r...@n...com> napisał(a):

    > MSZ taka karta jest dobra jeśli chcesz sobie wyrobić historię kredytową,
    > a inaczej miałbyś problemy. Potem w BIK/BIG/whatever masz solidne wpisy.

    MSZ? Co to za skrot myslowy?

  • 14. Data: 2005-07-06 11:15:46
    Od: Rafał Krupiński <r...@n...com>

    n...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:
    > MSZ? Co to za skrot myslowy?

    moim skromnym zdaniem

  • 15. Data: 2005-07-06 12:02:45
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > MSZ taka karta jest dobra jeśli chcesz sobie wyrobić historię kredytową,
    > a inaczej miałbyś problemy. Potem w BIK/BIG/whatever masz solidne wpisy.

    MSZ :-), wolalbym dla historii w BIK wziac na raty czajnik za STOWE w Euro
    AGD, gdzie sprzedaz ratalna obsluguje LUKAS, splacic w 3 miesiace zamiast
    np. w 12, poczym z dowodem podejsc do LUKASA i "poprosic" o karte
    kredytowa :-)

  • 16. Data: 2005-07-06 12:24:08
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stiwi" <s...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:dagc5d$ft9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    [...]
    > No chyba wiem jak jest... Jako ze bylem "z ulicy" blokada 150$ obowiazkowo
    > poza tym rozpatrzenie wniosku i mimo to odrzucili, nawet wpisalem swoje
    > dochody - co nie jest wymagane przy tej karcie.
    > A czy zrobili to na podstawie losowania: temu dajemy, temu nie dajemy, to
    > juz nie wiem...

    To naprawde zależy od... oddziału tego banku.
    Wiem bo sam to przerabialem :-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 17. Data: 2005-07-06 12:34:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

    > Swiadczy to tylko o tym, ze technicznie jest mozliwe zrobienie
    > niezwolonego debetu, skoro zabezpeczaja sie kaucja.

    Każdą kartą można zrobić niedozwolony debet.

    MJ

  • 18. Data: 2005-07-06 12:38:57
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Każdą kartą można zrobić niedozwolony debet.
    >
    > MJ

    Nic podobnego.

  • 19. Data: 2005-07-06 12:44:50
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Nic podobnego.

    Ależ owszem.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 20. Data: 2005-07-06 12:48:43
    Od: Rafał Krupiński <r...@n...com>

    n...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:

> [...]
    > AGD, gdzie sprzedaz ratalna obsluguje LUKAS, splacic w 3 miesiace zamiast
    > np. w 12, poczym z dowodem podejsc do LUKASA i "poprosic" o karte

    MSZ ja też. ATSD gdzieś czytałem że w hameryce (usiech) używają takich
    kart byli bankruci dla odzyskania zaufania banków, może być nie aktualne.