  • 1. Data: 2003-07-20 11:05:05
    Temat: Wypłata gotówki za granicą kartą płatniczą?
    Od: z...@w...pl

    Witam,
    Planuję wyjechać za granicę i zastanawiam się w którym banku warto otworzyć
    konto tak żeby opłaty za wypłatę gotóeki były najmniejsze.
    Czy może ktoś mi pomóc w wyborze?

    W Inteligo opłta wynosi 10 zł; w mbanku 2% min 10zł;
    Może są komuś znane lepsze oferty?
    pozdr
    grzegorz

  • 2. Data: 2003-07-20 11:27:54
    Temat: Re: Wypłata gotówki za granicą kartą płatniczą?
    Od: "SaturnV" <n...@p...onet.pl>

    <z...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > Czy może ktoś mi pomóc w wyborze?
    >
    > W Inteligo opłta wynosi 10 zł; w mbanku 2% min 10zł;

    zobacz oferte Citibanku:
    http://www.online.citibank.pl/PLGCBContent/consumer/
    polish/docs/konta/oplaty
    /ckonto.pdf
    z własnych bankomatow 0, z obcych 4zl

    lub Fortis'a
    http://www.fortisbank.com.pl/
    odpowiednio 0/0

    Pozdrawiam
    MB

  • 3. Data: 2003-07-20 12:06:16
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W Inteligo opłta wynosi 10 zł; w mbanku 2% min 10zł;

    IMHO odrwortnie

    Ja ze swojej strony proponuje Citibank lub Millennium

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-07-20 13:44:27
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za JaKi<j...@g...pl> nagryzmolił(a) w

    > Użytkownik <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > IMHO odrwortnie
    >
    > Ja ze swojej strony proponuje Citibank lub Millennium

    Albo prepaidowa z ING BŚ. Zależy jakie kwoty chcesz wyciągać z
    bankomatu.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relację i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży". Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl

  • 5. Data: 2003-07-20 14:08:56
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <3...@n...vogel.pl>, SaturnV wrote:

    > lub Fortis'a
    > http://www.fortisbank.com.pl/
    > odpowiednio 0/0

    To akurat jest kiepski pomysl, bo kursy sa tragiczne. Za dana kwote
    mniej zaplacisz wyciagajac Maestro BSK, mimo ze ma 3% prowizji, ale
    roznica kurow jest wieksza niz 3%.

    http://www.kartyonline.net/zest_2.html
    http://www.kartyonline.net/zest_3.html
    http://www.ebanki.pl/artykuly/karty_i_kursy.html

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 6. Data: 2003-07-20 14:29:58
    Od: Juulius <k...@o...pl>

    IMHO dobra jest Maestro do LGnetu, kursy sprzedazy chyba najlepsze ze
    wszystkich bankow, a prowizja tylko 1%+10PLN. Bardzo czesto uzywalem i
    bylem zadowolony.
    Tylko, ze juz chyba LG po fuzji z Nordea nie zaklada tego rachunku :(

  • 7. Data: 2003-07-20 14:33:32
    Od: "Marcin Lubojanski" <m...@p...pl>

    Osobnik podajacy sie za Juulius<k...@o...pl> nagryzmolil(a) w

> [...]
    > bylem zadowolony.
    > Tylko, ze juz chyba LG po fuzji z Nordea nie zaklada tego rachunku :(

    Zalezy ile pieniedzy wyciagasz. Ja najczesciej 100-200zl. Wtedy ta karta
    w ogóle mi sie nie oplaca.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojanski
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyslij swoja relacje i wygraj roczna prenumerate
    "Podrózy". Szczególy na www.tramping.slask.prv.pl

  • 8. Data: 2003-07-20 18:19:00
    Od: "crossmen" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy może ktoś mi pomóc w wyborze?
    >
    > W Inteligo opłta wynosi 10 zł; w mbanku 2% min 10zł;

    LukasBank....konto podrozne....oplata za wyplaty z bankomatow za granica
    jest stala i wynosi 1 zl........

    crossmen

  • 9. Data: 2003-07-20 18:31:18
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za crossmen<a...@p...onet.pl> nagryzmolił(a) w

    > LukasBank....konto podrozne....oplata za wyplaty z bankomatow za
    > granica jest stala i wynosi 1 zl........

    Ta...i konto za 30zł/miesiąc.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 10. Data: 2003-07-20 20:05:33
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    z...@w...pl wrote:
    > Witam,
    > Planuję wyjechać za granicę i zastanawiam się w którym banku warto
    > otworzyć konto tak żeby opłaty za wypłatę gotóeki były najmniejsze.
    > Czy może ktoś mi pomóc w wyborze?

    Sprawdź VE DB24, ma sporo bezprowizyjnych bankomatów na całym świecie.
    A "za granicę" to za mało. Podaj konkretny kraj, inaczej to trochę wróżenie
    z fusów.

    MichalL