  • 11. Data: 2003-07-20 20:56:59
    Temat: Re: Wypłata gotówki za granicą kartą płatniczą?
    Od: "crossmen" <a...@p...onet.pl>

    > Ta...i konto za 30zł/miesiąc.

    fakt ale jesli ktos naprawde chce skorzystac kilka razy to i tak sie oplaca
    a jak wraca do kraju to moze zmienic sobie profil konta na jakis klasyczny
    badz elektroniczny....mozna zmieniac miedzy rodzajami kont dowolnie choc
    oczywiscie nie bezplatnie!!

    crossmen

  • 12. Data: 2003-07-20 21:01:17
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za crossmen<a...@p...onet.pl> nagryzmolił(a) w

> [...]
    > jakis klasyczny badz elektroniczny....mozna zmieniac miedzy rodzajami
    > kont dowolnie choc oczywiscie nie bezplatnie!!

    Wg mnie oferta może być ciekawa ale trzeba na prawdę baaaardzo dużo
    jeździć za granicę.
    Ja jeżdżę max 2 razy do roku (ale za to na miesiąc- 2) i przeważnie
    wypłacam małe sumy - wyszło mi że najtaniej będzie ING BŚ.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relację i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży". Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl

  • 13. Data: 2003-07-21 07:09:04
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Ja jeżdżę max 2 razy do roku (ale za to na miesiąc- 2) i przeważnie
    > wypłacam małe sumy - wyszło mi że najtaniej będzie ING BŚ.

    A mi, ze Millennium :-)
    Za konto nic nie place, rocznie place tylko 15 zl za VE i juz. A kazda
    wyplata za granica kosztuje mnie tylko 3,5 PLN, niezaleznie od kwoty. Do
    tego dochodza bardzo korzystne kursy przeliczeniowe.
    Niczego wiecej mi nie potrzeba :-)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 14. Data: 2003-07-21 08:16:10
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Radoslaw Dabrowski<r...@f...pl>
    nagryzmolił(a) w
    land.pl:

> [...]
    > wyplata za granica kosztuje mnie tylko 3,5 PLN, niezaleznie od kwoty.
    > Do tego dochodza bardzo korzystne kursy przeliczeniowe.

    Jakie konto w Millenium jest bezpłatne? Ostatnio jak sprawdzałem to
    wyszło mi 4 czy 5 zł na miesiąc.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 15. Data: 2003-07-21 09:26:09
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Jakie konto w Millenium jest bezpłatne? Ostatnio jak sprawdzałem to
    > wyszło mi 4 czy 5 zł na miesiąc.

    Millepensja jest darmowa + 10 wyplat/mies z Euronetow za darmo + darmowa
    bankolinia 0-800

    Warunek: Deklaracja przelewow pensji na konto w Mille.
    Nie widzie w tym problemu, bo tego samego dnia przelewam calosc do mBanku
    :)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 16. Data: 2003-07-21 12:39:38
    Od: z...@w...pl

    Wielka Brytania, wyjazd na jeden rok.
    Myślę że tam założe konto, także to w Pl służyło by jako awaryjne. Z wyjazdem
    wiąże się też brak możliwości przewidzenia czy kwoty wypłacane będa duże czy
    małe. Zależy czy uda się znaleść pracę, czy nie :).
    Dziękuję za odpowiedzi, zaraz przyjrzę się bliżej karcie prepaid ING.

  • 17. Data: 2003-07-21 16:09:05
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Radoslaw Dabrowski<r...@f...pl>
    nagryzmolił(a) w
    land.pl:

> [...]
    >
    > Warunek: Deklaracja przelewow pensji na konto w Mille.
    > Nie widzie w tym problemu, bo tego samego dnia przelewam calosc do

    No tak. Ale trzeba mieć jeszcze pensję ;-((

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 18. Data: 2003-07-21 21:29:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl> writes:

    > Millepensja jest darmowa + 10 wyplat/mies z Euronetow za darmo + darmowa
    > bankolinia 0-800
    >
    > Warunek: Deklaracja przelewow pensji na konto w Mille.

    Zasadniczo to normalny rachunek w Millennium tez jest bezplatny jesli
    srednie saldo jest jakies tam - niespecjalnie wygorowane.
    Za wszystko inne juz kasuja ladnie.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 19. Data: 2003-07-22 14:27:12
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Krzysztof Halasa<k...@d...pm.waw.pl>
    nagryzmolił(a) w news:m34r1f4lgq.fsf@defiant.pm.waw.pl:

    > Zasadniczo to normalny rachunek w Millennium tez jest bezplatny jesli
    > srednie saldo jest jakies tam - niespecjalnie wygorowane.
    > Za wszystko inne juz kasuja ladnie.

    Chyba 500 zł jeśli dobrze pamiętam. Nie mam zamiaru zamrażać 500zł.
    100zł w Inteligo jakoś jeszcze się dało przeboleć, ale więcej - nie przy
    moich zarobkach.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański