  • 1. Data: 2003-07-20 08:39:49
    Temat: Multi wyleciał w powietrze?
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Nie działa serwis internetowy, piszą, żeby spróbować później lub zadzwonić na
    multilinię. Dzwonię na multilinię, to mówią, że jest nieczynna. Czyżby w
    Multibanku doszło do jakiejś katastrofy? Może trąba powietrzna?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-07-20 09:29:19
    Temat: Re: Multi wyleciał w powietrze?
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    alexy <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > multilinię. Dzwonię na multilinię, to mówią, że jest nieczynna. Czyżby w
    > Multibanku doszło do jakiejś katastrofy? Może trąba powietrzna?

    Za drugim razem udało mi się zalogować i stan konta był ok.
    Mam nadzieję,że to przejściowe.A jak w mBanku?

  • 3. Data: 2003-07-20 09:35:29
    Od: "Marcin P." <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>
    napisał
    > Za drugim razem udało mi się zalogować i stan konta był ok.
    > Mam nadzieję,że to przejściowe.A jak w mBanku?

    W mBanku logowanie działa, podobno nie działa autoryzacja kart, mLinka
    nie może nic robić i twierdzi, że jest przerwa konserwacyjna.

    --
    Marcin P.

  • 4. Data: 2003-07-20 09:48:41
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin P." <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > W mBanku logowanie działa, podobno nie działa autoryzacja kart, mLinka
    > nie może nic robić i twierdzi, że jest przerwa konserwacyjna.

    To ide na zakupy, zobaczymy czy STIP zadziala ;)

    Maciej

  • 5. Data: 2003-07-20 10:03:00
    Od: ". przemo ." <p...@W...com>

    Marcin Dominiak wrote:
    > Za drugim razem udało mi się zalogować i stan konta był ok.
    > Mam nadzieję,że to przejściowe.A jak w mBanku?

    A w mBanku logowanie działa poprawnie, stan konta też
    jest poprawny, ale... wrocławskie bankomaty Euronetu
    nie wypłacają gotówki, za to niestety jeden z nich
    zablokował żądaną kwotę na koncie (na szczęście na razie
    tylko zablokował) nie wypłacając pieniędzy.

    Pozdrawiam,
    Przemo

  • 6. Data: 2003-07-20 10:11:55
    Od: "Marcin_P" <n...@w...pl>

    Użytkownik ". przemo ." <p...@W...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > zablokował żądaną kwotę na koncie (na szczęście na razie
    > tylko zablokował) nie wypłacając pieniędzy.

    No nie calkiem cos taliego mi wyskakuje:

    Active Server Pages error 'ASP 0113'

    Script timed out

    /ib_welcome.asp

    The maximum amount of time for a script to execute was exceeded. You can
    change this limit by specifying a new value for the property
    Server.ScriptTimeout or by changing the value in the IIS administration
    tools.

    Marcin_P.

  • 7. Data: 2003-07-20 10:34:34
    Od: ". przemo ." <p...@W...com>

    Marcin_P wrote:
    > No nie calkiem cos taliego mi wyskakuje:
    >
    > Active Server Pages error 'ASP 0113'
    >
    > Script timed out

    [...]

    No to masz większego pecha niż ja - bo akurat
    zalogować się i sprawdzić stan konta mogę...

    Pozdrawiam,
    Przemo

  • 8. Data: 2003-07-20 11:26:40
    Od: Wojciech Sobczuk <w...@U...pl>

    alexy wrote:

    > Nie działa serwis internetowy, piszą, żeby spróbować później lub zadzwonić na
    > multilinię. Dzwonię na multilinię, to mówią, że jest nieczynna. Czyżby w
    > Multibanku doszło do jakiejś katastrofy? Może trąba powietrzna?

    mBank tez sie rozlecial, dostaje:
    EFT0042: Zbyt długi czas wykonania operacji SNA. LU: SP47 Operacja: OpenLU
    przy wiekszosci operacji.

    Ale to stoi na rozwiazaniach Microsoftu wiec nic dziwnego :)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 9. Data: 2003-07-20 12:14:37
    Od: "Cinek" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > multilinię. Dzwonię na multilinię, to mówią, że jest nieczynna. Czyżby w
    > Multibanku doszło do jakiejś katastrofy? Może trąba powietrzna?

    W Wa-wie między 9.30 a 11 na pewno nie dział autoryzacja opłat płatniczych
    dla mojej karty płatniczej w mbanku w sklepie gdzie chciałem zapłacic za
    zakupy moja karta była odrzucana. Ani w żadnym bankomacie ze mnie
    próbowanych czyli w Euronecie, i PekaoSA,PBK
    Najciekawsze oczywiście były bankomat PekaoSA po autoryzacji za pomocą
    pin-u. i po wybraniu kwoty, wypluł kartę bez żadnego komunikatu a nie
    wypłacił pieniędzy, sprawdziłem przez internet z oporami, ponieważ
    wystąpowały problemy jakie są omawiane w tym wątku i pojawiło się
    zściągnięcie pieniędzy z konta. Mam nadzieję że przejściowe :) Ponieważ nie
    doszło do transakcji z pewnością z powodu autoryzacji. Na infolinii
    powiedzieli żeby spróbować po południu.
    Ale chyba będzie trzeba będzie wymyślić nowe hasło reklamowe dla mbanku. :(
    "Pieniądze są bezpieczne jak nigdy dotąd. Nikt się do nich nie dostanie".
    Uważam to za kompeltną porażkę- w momencie dojścia do takiego problemu,
    bank nie ma odpowiedniego planu awaryjnego - co jest już skandalem.
    Do tego należy spojrzeć na to że jest to bank wirtualny :)) Chyba
    całkowicie dzisiaj.

  • 10. Data: 2003-07-20 13:18:02
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

> [...]
    > bank nie ma odpowiedniego planu awaryjnego - co jest już skandalem.
    > Do tego należy spojrzeć na to że jest to bank wirtualny :)) Chyba

    Ludzie miejcie pretensje sami do siebie. Bank nigdy nie reklamował
    swoich kont jako podstawowe. Za brak opłat przy podstawowych usługach
    otrzymujecie jedynie standardową uslugę i nic więcej. Nie oczekujcie że
    Bank będzie wam swiadczył super, hiper ekstra sytemy za friko. Jeżeli
    chcecie mieć coś ekstra to musicie ekstra zapłacić. Tyle

    pozd. gren
    Nie jestem pracownikiem ani klientem m-banku