  • 1. Data: 2004-03-09 20:07:30
    Temat: Wydruk z bankomatu
    Od: "D_" <t...@w...pl>

    Witam grupowiczów,

    Znalazłem rzy bankomacie taki wydruk, i nie wiem co co jest, a bardzo mnie
    to ciekawi.

    TRANSACTIONS
    ATM: POL7711
    TIME: 02:25PM
    DATE: 08/03/04
    TRAN. AMOUNT
    0000 0.00
    GP01 0000 0.00
    IV01 0000 0.00
    MR00 0003 130.00
    MR01 0012 345.00
    MV01 0000 0.00
    WR01 0000 0.00
    0400 0002 1000.00
    0401 0031 9250.00

    Moze ktos ze spacjalistów moze mi bedzie w stanie rozszyfrowac co to jest

    Damian__

  • 2. Data: 2004-03-09 21:01:37
    Temat: Re: Wydruk z bankomatu
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    Stan środków na poszczególnych kontach. Nie jestem w stanie powiedzieć który
    to rachunek bieżący,lokata,itp, za mało danych. Można sie tylko domyślać....
    Pozdrrr .Reksio

  • 3. Data: 2004-03-10 07:41:06
    Od: "D_" <t...@w...pl>

> [...]
    który
    > to rachunek bieżący,lokata,itp, za mało danych. Można sie tylko

    Czyli to jest wydruk z czyjegosc konta :). dobre bo tego tam sie wiecej
    walało. A jak taki wydruk uzyskac ?
    Damian__

  • 4. Data: 2004-03-10 09:09:25
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > który
    > domyślać....
    > >
    > Czyli to jest wydruk z czyjegosc konta :). dobre bo tego tam sie
> [...]

    Trzeba mieć konto w banku, które takie możliwości oferuje.
    Podejrzewam, że to był bankomat Eurometu (oznaczenie POLxxxx). To nie
    jest wydruk Inteligo, bo on wygląda nieco inaczej, ale Inteligo
    umożliwia podobne zestawienia.

    Grzexs