  • 1. Data: 2004-03-09 18:03:58
    Temat: SKOKi - info na temat szkodowości?
    Od: "Piter" <p...@o...pl>

    Witam,
    Zastanawiam się czy znacie jakieś źródła informacji na temat
    szkodowości pożyczek udzielanych przez SKOKi? Chodzi mi o dane
    w miarę aktualne dotyczące ilości/wartości pożyczek opóźnionych czy
    niespłaconych.
    Na ich stronie (http://www.skok.pl/) znalazłem tylko ogólne informacje oraz
    trochę info z 2000 i 2001.
    Pozdr.,
    Piotrek

  • 2. Data: 2004-03-09 18:16:14
    Temat: Re: SKOKi - info na temat szkodowości?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piter <p...@o...pl> wrote:
> [...]
    > niespłaconych.
    > Na ich stronie (http://www.skok.pl/) znalazłem tylko ogólne
    > informacje oraz trochę info z 2000 i 2001.

    Szukaj przede wszystkim w Rzepie i GW (tutaj jak masz modem to przez ich
    dialup masz za free archwium).
    Sprobuj jeszcze w PB

    Moze Ci pomoge wlasnym zbiorem linkow
    (uwaga na daty, bo mi sie pochrzanil swego czasu system...)
    Powodzenia
    http://media.prnews.pl/index.php/display,4254
    http://media.prnews.pl/index.php/display,3439
    http://media.prnews.pl/index.php/display,3084