  • 1. Data: 2004-03-09 19:22:15
    Temat: Jak przeslac kase do USA on-line placac karta?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Jesli mnie pamiec nie myli to dawniej mozna bylo wyslac
    komukolwiek pieniadze za posrednictwem BidPay
    (teraz http://www.auctionpayments.com/).
    Niestety teraz platnosci moga byc zwiazana tylko z aukcjami.
    Chyba, ze czegos nie wiem ;)

    Czy mozna za posrednictwem jakiejs firmy przeslac pieniadze
    osobie w USA tak bym ja zaplacil karta a beneficjent dostal
    szybko czek?

    pzdr

  • 2. Data: 2004-03-09 22:01:14
    Temat: Re: Jak przeslac kase do USA on-line placac karta?
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <c2l5qd$f86$1@druid.ceti.pl>, b...@s...com.pl says...
> [...]
    >
    > Czy mozna za posrednictwem jakiejs firmy przeslac pieniadze
    > osobie w USA tak bym ja zaplacil karta a beneficjent dostal

    Moze to (nie probowalem wiec nie mam opinii):

    https://paydirect.yahoo.com/PD/ui/us/fp/moneyGram-ui
    .pd?prsID=

  • 3. Data: 2004-03-09 22:02:04
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

> [...]
    >
    > Czy mozna za posrednictwem jakiejs firmy przeslac pieniadze
    > osobie w USA tak bym ja zaplacil karta a beneficjent dostal

    ooops..... wyglada na to ze usluga ktora zaproponowalem dziala tylko ZE
    Stanow :(

    AP

  • 4. Data: 2004-03-10 13:25:21
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    Użytkownik Jakub Jewuła napisał:
> [...]
    >
    > Czy mozna za posrednictwem jakiejs firmy przeslac pieniadze
    > osobie w USA tak bym ja zaplacil karta a beneficjent dostal

    Kurczę, z czekami to problem, ale jeśli odbiorca ma kartę płatniczą to
    może skorzystasz z Ikobo (http://www.ikobo.com/)?

    "Send money using your credit/debit card iKobo sends the person
    receiving the money a Free i-Kard (Visa Electron Card). The person
    receiving the money goes to any Visa Plus ATM to withdraw the cash, or
    uses it to purchase from any Visa merchant worldwide. The i-Kard is
    re-usable. Once the person has an i-Kard, they can receive money from
    anyone, anywhere in the world - in less than 30 seconds." - informacje
    ze strony. Jest tam także kalkulator pozwalający obliczyć prowizję za
    przesłanie określonej kwoty.

    K.