  • 1. Data: 2004-03-09 20:12:31
    Temat: LUKAS:(
    Od: "Karo800" <k...@p...pl>

    Cos sie pop.....znow lukasowi.......kiedys jak zakladalem konto 4 miesiace
    temu zawsze moglem sie logowac a teraz co:(?
    jak uda mi sie za;logowac raz dzienie to sukces, czy Wy tez tak macie?

    Karo800R

    k...@p...pl
    gg 1479451
    icq 100087643

  • 2. Data: 2004-03-09 20:23:36
    Temat: Re: LUKAS:(
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Karo800 <k...@p...pl> wrote:
    > Cos sie pop.....znow lukasowi.......kiedys jak zakladalem konto 4
    > miesiace temu zawsze moglem sie logowac a teraz co:(?

    Ponoc (?) troche cierpilowsci. Nowy system juz zaczyna powoli im tam smigac.

  • 3. Data: 2004-03-09 21:33:01
    Od: "Romek" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Karo800" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > temu zawsze moglem sie logowac a teraz co:(?
    > jak uda mi sie za;logowac raz dzienie to sukces, czy Wy tez tak macie?

    Ja nie mam kłopotu z logowaniem tylko z przelewami albo zleceniami po drugim
    albo trzecim kroku wywala mnie na plansze początkową albo od przelewów albo
    od zleceń pomału mnie to zaczyna wk.... bo problem zgłoszony pocztą
    wewnętrzną
    Podobnie miałem z edycją odbiorcy po edytuj zakłada od początku czyli razem
    wychodzi dwóch i potem jednego trzeba usunąć
    pzdr

  • 4. Data: 2004-03-10 09:32:31
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl>

    wto, 09 mar 2004 o 14:12 GMT Karo800 napisał(a):

> [...]
    > temu zawsze moglem sie logowac a teraz co:(?
    > jak uda mi sie za;logowac raz dzienie to sukces, czy Wy tez tak macie?

    Lukas informuje na swoich stronach, ze zrobili nam ``lepiej'' jakiś
    miesiac temu. Po prostu trzeba bić BRAWO!
    Lukas który w dużej mierze jest b. internetowym robi sobie bezmyślnie
    modyfikację systemu w której prawie nic się nie zmienia a ilości
    błędów powalają na głowe.

    Pozdrawiam
    KLoSS
    --
    Koszulki z pamiątkowym haftowanym logo: Polska w UE
    TYLKO u NAS!!!! Hit SEZONU! 8 wzorów!

  • 5. Data: 2004-03-10 09:34:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    KLoSS <N...@a...com.pl> wrote:
    > Lukas który w dużej mierze jest b. internetowym robi sobie bezmyślnie
    > modyfikację systemu w której prawie nic się nie zmienia a ilości
    > błędów powalają na głowe.

    A skad taka informacja?
    Z kanalu internetowego korzysta tak troche ponad 100 tys na ponad 460 tys
    klientow (kilka tysiakow w te czy w druga ;).
    No i pytanie ile z tych podstaowwych kont byla uzywana, a nie sliuzyla do
    przesylania kasy dalej...

  • 6. Data: 2004-03-10 10:32:23
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > klientow (kilka tysiakow w te czy w druga ;).
    > No i pytanie ile z tych podstaowwych kont byla uzywana, a nie sliuzyla do
    Ci którzy mają kanały to klieci aktywni, którzy do czegoś tego kanałyu
    potrzebowali. Obecnie gdy mBank wprowadził opłaty za przelewy sporo osób
    przeniosło swoje płatności do innych banków - Lukas był w czołówce
    przejmujących te płatności.
    Dodatkowo zmiany w taryfie wymusiły dodatkową aktywność klientów - to moało
    wpływ na "przerób" systemu i może go trochę przytkało.

    Tomasz
    <NOTO>

  • 7. Data: 2004-03-10 12:22:57
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Nowak <n...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Ci którzy mają kanały to klieci aktywni, którzy do czegoś tego kanałyu
    > potrzebowali. Obecnie gdy mBank wprowadził opłaty

    A moze otwierali takie, bo jest (i bylo) najtansze?

    za przelewy sporo
    > osób przeniosło swoje płatności do innych banków - Lukas był w
    > czołówce przejmujących te płatności.

    Wiesz, zgadujesz czy chcialbys, zeby tak bylo? ;)

    > Dodatkowo zmiany w taryfie wymusiły dodatkową aktywność klientów - to
    > moało wpływ na "przerób" systemu i może go trochę przytkało.

    Klopoty jak pamietam pojawily sie znacznie wczesniej niz mBank wprowadzil
    oplaty, wiec to raczej nie jest glowny powod.