  • 1. Data: 2004-03-09 18:13:04
    Temat: wymiana PLN na USD(100K)
    Od: b...@o...pl

    witam,

    Mam pytanie gdzie mozna dokonac wymiany PLN na USD ( chodzi mi o kwote 100K $)
    Ale tak by bylo to jak najtaniej, sa jakies platformy w internecie bo banki to
    niezle sobie na tym zarabiaja i sciagaja z klientow.

  • 2. Data: 2004-03-09 18:22:32
    Temat: Re: wymiana PLN na USD(100K)
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    banki to
    > niezle sobie na tym zarabiaja i sciagaja z klientow.

    U nas ...

    Odezwij sie na priv, to wszystko wytlumacze

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    j...@e...com ; tel.: 601-247-423