  • 1. Data: 2002-10-08 14:46:29
    Temat: Wyciąg z Inteligo
    Od: "Maura" <m...@y...com>

    Wiecie... tak sie przyjrzałam dziś wyciągowi z Inteligo... Jak wół na nim
    tkwi: Wyciąg z konta Inteligo, rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy
    (nazwa), oprocentowanie 16.00%, nr rach (numer), wyciąg za okres od 05.09.02
    do 04.10.02.

    Coś mi nie pasowało.... No i nie wiem... Chyba te procenty... Albo mi się w
    oczach ćmi albo na stronie jest inna informacja ;)

    I zgłębiając temat, to co najmniej na 10 ostatnich wyciągach oprocentowanie
    jest takie....

    Ale i tak konto zamykam - odkąd wprowadzili 5, 98 zł opłatę comiesięczną (za
    VE i prowadzenie konta) to sorry, ale wszystkie możliwe do naliczenia
    odsetki są zeżerane przez prowizje ;(

  • 2. Data: 2002-10-08 14:58:07
    Temat: Re: Wyciąg z Inteligo
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Maura wrote:
> [...]
    > oszczędnościowo-rozliczeniowy (nazwa), oprocentowanie 16.00%, nr rach
    > (numer), wyciąg za okres od 05.09.02 do 04.10.02.

    Hmm, ja mam tak:
    "Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy, MAIN, oprocentowanie 6.04%,"

    Moze masz ujemne saldo i to jest oprocentowanie debetu?

  • 3. Data: 2002-10-08 15:00:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ale i tak konto zamykam - odkąd wprowadzili 5, 98 zł opłatę comiesięczną
    (za
    > VE i prowadzenie konta) to sorry, ale wszystkie możliwe do naliczenia
    > odsetki są zeżerane przez prowizje ;(

    hmmm - nie mow, ze nie mozesz utrzymac 100 zl salda na rachunku - wiec o
    jakich procentach mowisz ??

  • 4. Data: 2002-10-08 15:24:46
    Od: "Maura" <m...@y...com>

    "Robert" <m...@w...pl> wrote in message

    > Hmm, ja mam tak:
    > "Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy, MAIN, oprocentowanie 6.04%,"
    >
    > Moze masz ujemne saldo i to jest oprocentowanie debetu?

    Jak długo mam konto Inteligo, jeszcze nie udało mi się zrobić ujemnego
    salda - choć próbowałam ;) Transakcje były zawsze rozliczane szybciej niż
    sądziłam.

  • 5. Data: 2002-10-08 15:25:43
    Od: "Maura" <m...@y...com>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > (za
    >
    > hmmm - nie mow, ze nie mozesz utrzymac 100 zl salda na rachunku - wiec o
    > jakich procentach mowisz ??

    No cóż... na saldo składa się na pewno moja pensja... Zapewniam, że większa
    niż 100 zł ;)

  • 6. Data: 2002-10-08 15:38:41
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Maura wrote:

    > No cóż... na saldo składa się na pewno moja pensja... Zapewniam, że
    > większa niż 100 zł ;)

    Maura, jesli masz średnie saldo na wszystkich subkontach powyzej 100 zł, to
    jesteś zwolniona z opłaty za prowadzenie rachunku, płacisz tylko 1,98
    miesięcznie za kartę.
    Co do oprocentowania 16%, to ciekaw byłbym się dowiedzieć, czy faktycznie
    tyle Ci naliczyli, jeśli chce Ci się policzyć. Bo jeśli tak, to nic, tylko
    weź kredyt i wpłacaj wszystko na Inteligo.

  • 7. Data: 2002-10-08 19:12:39
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Robert pisze:
    >płacisz tylko 1,98 miesięcznie za kartę.

    Nie 1,98 a 0,99

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 8. Data: 2002-10-08 21:33:04
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Radek B wrote:

    > Nie 1,98 a 0,99

    Sorki ... 1,98 za dwie karty ;)

  • 9. Data: 2002-10-09 09:46:09
    Od: "Maura" <m...@y...com>

> [...]
    > tyle Ci naliczyli, jeśli chce Ci się policzyć. Bo jeśli tak, to nic, tylko
    > weź kredyt i wpłacaj wszystko na Inteligo.

    Mój drogi... tego oprocentowania nie ma niestety tyle. To jest jakiś stary
    wzór wyciągu - może by ich tym postraszyć?? ;) Obiecujecie na wyciągu a w
    naturze mniej ?? ;)
    Po to wysłałam posta, aby sprawdzić czy i inni na wyciągu mają taki
    "kwiatek" jak 16% ;)
    A polecenie zamknięcia konta już wysłałam. Na infolinii powiedziano mi, że
    opłata za prowadzenie jest wprowadzana właśnie gdy klient zdeklaruje
    zamknięcie konta. Szczyt sk...syństwa. No ale czego się spodziewać gdy PKO
    ruszyło......

  • 10. Data: 2002-10-09 09:58:31
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Maura wrote:

    > Mój drogi... tego oprocentowania nie ma niestety tyle. To jest jakiś
    > stary wzór wyciągu - może by ich tym postraszyć?? ;) Obiecujecie na
    > wyciągu a w naturze mniej ?? ;)

    Zaraz... bo coś mnie tknęło - może to jest wyciąg papierowy?
    Potrzebujesz za niego płacić?

    > Po to wysłałam posta, aby sprawdzić czy i inni na wyciągu mają taki
    > "kwiatek" jak 16% ;)
    Przypuszczam, ze mało kto zamawia papierowe, bo drogie.

    > A polecenie zamknięcia konta już wysłałam. Na infolinii powiedziano
    > mi, że opłata za prowadzenie jest wprowadzana właśnie gdy klient
    > zdeklaruje zamknięcie konta.
    Tego nie rozumiem...