  • 1. Data: 2002-10-08 15:04:29
    Temat: [KK Lukas] splata
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Wiem, ze to juz bylo, ale dla jasnosci i uaktualnienia:

    w pazdzierniku 19 dzien miesiaca wypada w sobote, czy to oznacza, ze moge
    dokonac splaty KK w dniu 21 pazdziernika i nie bede sie musial potem o to
    wyklocac w reklamacjach ? Jak to wyglada obecnie w praktyce w Lukasie ?

    pozdrawiam, marekz

  • 2. Data: 2002-10-08 15:14:05
    Temat: Re: [KK Lukas] splata
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    MarekZ wrote:

> [...]
    > moge dokonac splaty KK w dniu 21 pazdziernika i nie bede sie musial
    > potem o to wyklocac w reklamacjach ? Jak to wyglada obecnie w

    Tez mam ten dzien splaty. Nikt Ci tego nie zagwarantuje, wiec radze Ci
    zlecic na 18.10.
    Co gorsza, nie dowiesz sie, czy policzyli Ci przekroczenie terminu (i czy
    reklamowac), bo jedno przekroczenie jest dozwolone.

    Ja splacam wewnetrznym z Lukasa, gdzie niby mozna ustawic na 19 i tak sie ma
    teoretycznie liczyc, ale po namysle ustawilem na 18.10 dla swietego spokoju.

  • 3. Data: 2002-10-08 15:54:03
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "Robert" <m...@w...pl> wrote in message

    > Tez mam ten dzien splaty. Nikt Ci tego nie zagwarantuje, wiec radze Ci
    > zlecic na 18.10.

    Jak to nikt ? Mam korzystac z produktu, o ktorym nikt nie wie jak dziala ?
    :)

    > Co gorsza, nie dowiesz sie, czy policzyli Ci przekroczenie terminu (i czy
    > reklamowac), bo jedno przekroczenie jest dozwolone.

    Ano wlasnie dostrzegam ten problem...

    pozdrawiam z krakowa, marekz

  • 4. Data: 2002-10-09 06:56:29
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    MarekZ napisał(a):

    > Ano wlasnie dostrzegam ten problem...
    jak przekroczycie o 1 dzien wg. lukasa to naliczy wam odsetki i stad
    bedziecie wiedziec ze przekroczyliscie :)
    ja bym zlecil wewnetrznym na sobote
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 5. Data: 2002-10-09 08:07:35
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kriskel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie. Po co Ci kłopot z reklamacjami. Dwa dni Cię nie zbawią. Zleć
    na
    > 18 i nie będziesz się musiał niczym przejmować.

    ja przezylem sytuacje kiedy termin wplaty przypadal w niedziele - przelew
    zlozylem w PeKaO w piatek ale ksiegowany w Lukasie byl dopiero w
    poniedzialek - na wyciagu oczywiscie pojawily sie odsetki
    odsetki oczywiscie zaplacilem i natychmiast zlozylem reklamacje (lukaslinia,
    dwa listy polecone) - po 4 miesiacach dostalem z powrotem swoje 40 zl ;-)))

    --
    A.S.

  • 6. Data: 2002-10-09 08:09:12
    Od: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > dokonac splaty KK w dniu 21 pazdziernika i nie bede sie musial potem o to
    > wyklocac w reklamacjach ? Jak to wyglada obecnie w praktyce w Lukasie ?

    Mam kilka pytan o KK w Lukasie. Jestem w tej materii laikiem.Mam konto ekonto-
    pro i dostalem wczoraj KK Lukasa. Czy przy pierwszym wyciagu KK beda pelne
    informacje na jakie konto mam wplacac kase ? Czy to prawda ze 50 dni jest bez
    odsetek ? Czy mozna robic przelew jako polecenie zaplaty ?

  • 7. Data: 2002-10-09 08:13:30
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Jogger wrote:
    > Mam kilka pytan o KK w Lukasie. Jestem w tej materii laikiem.Mam
    > konto ekonto- pro i dostalem wczoraj KK Lukasa. Czy przy pierwszym
    > wyciagu KK beda pelne informacje na jakie konto mam wplacac kase ?
    Tak, będzie to numer konta w Lukasie.

    > Czy to prawda ze 50 dni jest bez odsetek ?
    Do 50 dni - zależy kiedy płatność. Ale czasem o miesiąc więcej nawet, jak
    się transakcja nie załapie na dany miesiąc. Ale warunek - spłata pełnego
    zadłużenia w terminie. No i nie dotyczy pobierania gotówki, tylko
    bezgotówkowe

    > Czy mozna robic przelew
    > jako polecenie zaplaty ?
    Nie.

  • 8. Data: 2002-10-09 08:17:56
    Od: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > się transakcja nie załapie na dany miesiąc. Ale warunek - spłata pełnego
    > zadłużenia w terminie. No i nie dotyczy pobierania gotówki, tylko

    Dzieki

  • 9. Data: 2002-10-09 08:44:51
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

> [...]

    No właśnie. Po co Ci kłopot z reklamacjami. Dwa dni Cię nie zbawią. Zleć na
    18 i nie będziesz się musiał niczym przejmować.

    Pzdr
    kriskel

  • 10. Data: 2002-10-09 10:15:15
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    kriskel napisał(a):

    > No właśnie. Po co Ci kłopot z reklamacjami. Dwa dni Cię nie zbawią. Zleć na
    > 18 i nie będziesz się musiał niczym przejmować.
    reklamacja to zaden klopot - darmowy tel na lukaslinie