  • 1. Data: 2002-10-08 12:41:58
    Temat: e-mail z mBanku
    Od: z...@p...onet.pl

    Szanowny Kliencie,

    Od pierwszego października w taryfie prowizji i opłat mBanku pojawiła
    się opłata za odnowienia karty Visa electron do rachunku eMAX.
    Konieczne staje się również podawanie całego 26 cyfrowego numeru
    rachunku podczas zlecania przelewów do mBanku. Szczegóły poniżej.

    Odnowienie karty Visa Electron (VE) do rachunku eMAX

    Uprzejmie informujemy, że 1 października mBank wprowadził opłatę za
    odnowienie karty VE do rachunku eMAX zarówno dla posiadaczy jak i
    pełnomocników rachunku. Opłata ta wynosi 36 zł.
    Oznacza to, że wszyscy Klienci, którym termin ważności karty przypada
    na koniec listopada zostaną objęci opłatą. Jeżeli nie chcecie Państwo
    korzystać dłużej z karty płatniczej prosimy o skontaktowanie się z
    mLinią najpóźniej do 15 października i rezygnację z karty VE do
    rachunku eMAX.
    Jeżeli nie posiadają Państwo rachunku eKONTO lub nie zamówili Państwo
    karty płatniczej do tego rachunku (karta ta jest bezpłatna dla
    posiadacza rachunku eKONTO) informujemy, że eKONTO można otworzyć
    telefonicznie przez mLinię. W ten sam sposób można zamówić do eKONTA
    kartę Visa Electron.

    Przelewy do mBanku po 1 października

    Od 1 października 2002 roku przy składaniu przelewów adresowanych do
    mBanku należy podawać cały numer rachunku złożony z 26 cyfr (z dwoma
    cyframi kontrolnymi, które są dwiema pierwszymi cyframi 26 cyfrowego
    numeru rachunku).
    W związku z powyższym, prosimy wszystkich Klientów o aktualizację
    dotychczasowych zleceń do mBanku, w których zostały podane 24 cyfrowe
    numery rachunków na numery 26 cyfrowe, zawierające dwie cyfry
    kontrolne.

    Powyższy list został wysłany za Pana/i zgodą, wyrażoną w momencie
    podpisania umowy o prowadzenie rachunku w mBanku, zgodnie z przepisami
    ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Jeśli nie
    wyraża Pan/i zgody na otrzymywanie podobnych wiadomości w przyszłości,
    serdecznie prosimy o kontakt z nasza mLinią: 0 801 362 265.

    Koniec cytatu
    Jestem pod wrażeniem! Czekam kiedy będę dostawał e-mail po zmianach
    na koncie :)

    Pozdrawiam
    zarafiq

  • 2. Data: 2002-10-08 12:53:31
    Temat: Re: e-mail z mBanku
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    AMRA wrote:

    > Tak z ciekawosci - kiedy dostales tego maila? Bo ja juz daaawno - i
    > ciekawi mnie, czy wyslajha partiami, czy od razu??? :)

    Wysylaja partiami, np. ja dostalem dzis, a zona wczoraj.

  • 3. Data: 2002-10-08 12:55:04
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]

    Tak z ciekawosci - kiedy dostales tego maila? Bo ja juz daaawno - i ciekawi
    mnie, czy wyslajha partiami, czy od razu??? :)

    BTW Ale z ta zmiana mowisz powaznie, czy sie nabijasz? (to przez ten
    usmieszek na koncu)

  • 4. Data: 2002-10-08 12:59:48
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Wysylaja partiami, np. ja dostalem dzis, a zona wczoraj.

    Ooo - a kto pierwszy zalozyl konto - Ty czy zona? Bo ja jakos w grudniu
    2000.

  • 5. Data: 2002-10-08 13:10:52
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    AMRA wrote:

    > Ooo - a kto pierwszy zalozyl konto - Ty czy zona? Bo ja jakos w
    > grudniu 2000.

    Ja pierwszy zalozylem, aczkolwiek juz zezwolenie na przetwarzanie to chyba
    wyrazilem drugi, bo nie od poczatku.

  • 6. Data: 2002-10-08 13:11:34
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > mnie, czy wyslajha partiami, czy od razu??? :)
    >
    > BTW Ale z ta zmiana mowisz powaznie, czy sie nabijasz? (to przez ten

    Dostałem dzisiaj koło 14:00 (konto zakładałem gdzieś na przełomie 2000/2001).
    A co do zmian to tylko moja reakcja na tego maila.
    Dali palec więc oczekuję ręki :)

    zarafiq

  • 7. Data: 2002-10-08 14:00:32
    Od: t...@p...com (Toudi)

    Dolacze sie do dyskusji :)
    Wiadomosc dostalem wczoraj - konto zalozone w styczen/luty 2001
    pozdrawiam
    Toudi

  • 8. Data: 2002-10-08 14:10:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Dostałem dzisiaj koło 14:00 (konto zakładałem gdzieś na przełomie
    2000/2001).
    > A co do zmian to tylko moja reakcja na tego maila.
    > Dali palec więc oczekuję ręki :)

    Ja dostalem 2go pazdziernika o 21:40 :)

  • 9. Data: 2002-10-08 14:13:44
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Oct 08, 2002 at 04:10:56PM +0200, AMRA wrote:

    > Ja dostalem 2go pazdziernika o 21:40 :)

    20:52 ;-)

    A moze jeszcze sie policytujemy kto mniejszy Message-Id mial, co? ;-)

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-10-08 14:23:19
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message

    > 20:52 ;-)
    >
    > A moze jeszcze sie policytujemy kto mniejszy Message-Id mial, co? ;-)

    ja mam id bliskie 50000000 i jeszcze nie dostałem listu :(
    ciekawe

    pozdrawiam
    Piotr