  • 1. Data: 2002-10-08 12:54:44
    Temat: Pożyczka hipoteczna
    Od: a...@s...waw.pl (Alek Kluska)

    Chciałbym zaciągnąć pożyczkę w wysokości 40 000 zł na hipotekę
    mieszkania, które wycenione jest na 44 500 zł. W jakim banku mogę
    uzyskać najtańszą pożyczkę i w kwocie która mnie interesuje. Pytałem
    w Kredyt Banku, ale tam mogę uzyskać tylko 50% wartości hipoteki.Czy
    jest jakiś inny bank, który daje najkorzystniejsze warunki?

    Pozdrawiam,

    Alojzy Kluska
    Mensa member 285
    Linux registered user 118355

  • 2. Data: 2002-10-12 12:47:00
    Temat: Re: Pożyczka hipoteczna
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 08 Oct 2002 12:54:44 GMT, a...@s...waw.pl (Alek Kluska)
    wrote:

> [...]
    >w Kredyt Banku, ale tam mogę uzyskać tylko 50% wartości hipoteki.Czy
    >jest jakiś inny bank, który daje najkorzystniejsze warunki?

    Z reguly przy pozyczce na dowolny cel maksymalna kwota kredytu to 50%
    wartosci nieruchomosci.
    Watpie czy bank dajacy wiecej nzi 50% znajdziesz (przy rozsadnych
    warunkach cenowych)
    Tyle ile Ty bys chcial to byloby ciezko nawet przy zwyklym kredycie
    mieszkaniowym przy takiej wartosci zabezpieczenia.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730