    From: "Maura" <m...@y...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyciąg z Inteligo
    Date: Wed, 9 Oct 2002 11:46:09 +0200

    "Robert" <m...@w...pl> wrote in message
    news:anuu6r$mb8$1@topaz.icpnet.pl...

    > Maura, jesli masz średnie saldo na wszystkich subkontach powyzej 100 zł,
    > jesteś zwolniona z opłaty za prowadzenie rachunku, płacisz tylko 1,98
    > miesięcznie za kartę.
    > Co do oprocentowania 16%, to ciekaw byłbym się dowiedzieć, czy faktycznie
    > tyle Ci naliczyli, jeśli chce Ci się policzyć. Bo jeśli tak, to nic, tylko
    > weź kredyt i wpłacaj wszystko na Inteligo.

    Mój drogi... tego oprocentowania nie ma niestety tyle. To jest jakiś stary
    wzór wyciągu - może by ich tym postraszyć?? ;) Obiecujecie na wyciągu a w
    naturze mniej ?? ;)
    Po to wysłałam posta, aby sprawdzić czy i inni na wyciągu mają taki
    "kwiatek" jak 16% ;)
    A polecenie zamknięcia konta już wysłałam. Na infolinii powiedziano mi, że
    opłata za prowadzenie jest wprowadzana właśnie gdy klient zdeklaruje
    zamknięcie konta. Szczyt sk...syństwa. No ale czego się spodziewać gdy PKO
    ruszyło......