  • 1. Data: 2009-04-19 10:03:23
    Temat: Wybór konta
    Od: rhao <r...@p...pl>

    Witam,
    W chwili obecnej posiadam rachunki w BPH i Polbanku, pierwszy od 1 maja
    czekaja znaczne podwyzki w toip i mimo, ze jestem zadowolony z systemu i
    obslugi to zwyczajnie staje sie dla mnie za drogi, moje pytanie w jakim
    banku obecnie polecalibyscie otworzyc konto tak aby bylo najtaniej,
    potrzebuje dostepnosci placowek wiec mbank odpada, jak najlepszej sieci
    bankomatow i darmowych przelewow, myslalem o Eurobanku ale widze w toip
    oplate za przelew do innego banku oplata 2,95 oO, konto nie musi byc
    darmowe takie mam w polbanku ale obsluga jest straszna, po prostu chce
    by bylo najtansze z mozliwych i funkcjonalne, wszystkie pakiety z
    kontami oszczednosciowymi tez sa ok. Prosze doradzcie i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-04-19 10:09:26
    Temat: Re: Wybór konta
    Od: rhao <r...@p...pl>

    rhao pisze:
> [...]
    > by bylo najtansze z mozliwych i funkcjonalne, wszystkie pakiety z
    > kontami oszczednosciowymi tez sa ok. Prosze doradzcie i pozdrawiam.

    Edit: Dopiero po chwili zauwazylem ze oplata za przelew w Eurobanku
    dotyczy konta standard a w koncie online jej nie ma, czy sa tam jakies
    roznice w funkcjonalnosci? W tej chwili wygrywa eurobank ale nadal
    prosze o inne propozycje.

  • 3. Data: 2009-04-19 10:52:04
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "rhao" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dotyczy konta standard a w koncie online jej nie ma, czy sa tam jakies
    > roznice w funkcjonalnosci? W tej chwili wygrywa eurobank ale nadal prosze

    gdyby nie trzeba było tokena do zalogowania to byloby całkiem znośne konto,
    a tak używam do przelewów z ubolewaniem mbanku

  • 4. Data: 2009-04-19 11:29:00
    Od: Homzik <h...@g...com>

    moze alior? za 3 zl mimo wszystko dosc niezle oprocentowanie,
    wszystkie bankomaty darmowe, 10 przelewow darmowych, pozniej po 30gr
    chyba (przelewy na zaufane konta zawsze za darmo)

  • 5. Data: 2009-04-19 12:12:37
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 12:03:23 +0200, rhao napisał(a):

> [...]
    > by bylo najtansze z mozliwych i funkcjonalne, wszystkie pakiety z
    > kontami oszczednosciowymi tez sa ok. Prosze doradzcie i pozdrawiam.

    Eurobank jest bardzo w porządku. Obecnie jest to moje podstawowe konto (mam
    jeszcze Aliora i mBank). Przy miesięcznych wpływach 850zł konto kosztuje
    1zł (za kartę). Obsługa przez internet bardzo intuicyjna, w zasadzie nie ma
    się do czego przyczepić.

    Mój głos idzie na Eurobank.

  • 6. Data: 2009-04-19 13:58:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    rhao pisze:
> [...]
    > by bylo najtansze z mozliwych i funkcjonalne, wszystkie pakiety z
    > kontami oszczednosciowymi tez sa ok. Prosze doradzcie i pozdrawiam.

    Sprawdz Nordea Spectrum z karta kodow jednorazowych + eurobank online z
    tokenem GSM i rezygnacja z karty bankomatowej.
    W Nordei przelewy maja byc darmowe od 11 maja, ale i tak w takim
    polaczeniu najlepiej miec w niej limit debetowy + trzymac pieniadze pod
    wyplaty z bankomatow a w Eurobanku pieniadze na % i stamtad przelewy +
    zasilanie Nordeui pod przewidywane wyplaty gotowkowe.
    zasilenie nordei 1500 zl miesiecznie a nastapnie przelew stamtad do
    Eyrobanku (tu minimum 800 zl) gwarantuja bezplatnosc kont.

  • 7. Data: 2009-04-19 14:19:41
    Od: zgred <z...@n...com>

    zlotowinfo pisze:

    > gdyby nie trzeba było tokena do zalogowania to byloby całkiem znośne
    > konto, a tak używam do przelewów z ubolewaniem mbanku

    Token "breloczkowy" kosztuje 2zł/m, token GSM jest w telefonie (można go
    zapomnieć, zgubić, dać sobie ukraść). Owszem, token do logowania jest
    niepotrzebnie wrzucony (to w końcu jeszcze nie dyspozycja). Ale
    większość banków (i nie tylko) wprowadzając token wymaga go również do
    zalogowania.
    Token GSM do składania dyspozycji jest bardziej uciążliwy jeszcze o
    tyle, że na stronie www dostajesz kod do tokena, który musisz pracowicie
    wstukać w telefon, a potem numerek z telefonu przestukać do formularza
    www. Dwa razy bardziej uciążliwe, niż wstukanie kodu z tokena
    "breloczkowego" albo listy TAN-ów.

    Token breloczkowy z kolei ma ten minus, że jeśli jesteś szybki we
    wstukiwaniu i np. chcesz wykonać kolejną operację (a nie minęła minuta
    od poprzedniej), to dowiesz się, że kody z tokena są naprawdę
    jednorazowe, tzn, że drugi raz tego samego kodu nie możesz użyć.

    ... ale to drobne niuanse. Ale o te niuanse walczymy. Głosujemy nogami
    na najwygodniejsze, najbardziej opłacalne, najlepsze [...] serwisy.

    Debetówka w EB jest płatna, o ile się nie mylę.

    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

  • 8. Data: 2009-04-19 14:27:15
    Od: rhao <r...@p...pl>

    krzysztofsf pisze:
> [...]

    > zasilenie nordei 1500 zl miesiecznie a nastapnie przelew stamtad do
    > Eyrobanku (tu minimum 800 zl) gwarantuja bezplatnosc kont.

    To chyba niewygodne mimo ze faktycznie calkiem darmowe, Nordea ma
    stosunkowo malo placowek np w moim miescie (Sosnowiec) nie ma za to
    Eurobank 1 + jakies stoisko w kazdym markecie ; ), potrzebuje oddzialu
    poniewaz czesto przynosze gotowke do banku. Kusi mnie ten eurobank ale
    obawiam sie takiego marketowego podejscia lub wspomniany alior bo
    placowka jest i darmowe bankomaty ale tez po lekturze grupy zauwazylem
    ze co placowka to inna "wyzsza kultura":D

  • 9. Data: 2009-04-19 14:28:55
    Od: zgred <z...@n...com>

    smE pisze:
> [...]
    > 1zł (za kartę). Obsługa przez internet bardzo intuicyjna, w zasadzie nie ma

    Strona we Flashu ;)
    Fuj...

    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

  • 10. Data: 2009-04-19 14:33:37
    Od: rhao <r...@p...pl>

    zgred pisze:

    > Strona we Flashu ;)
    > Fuj...

    Ta fuj tylko dla mnie wszystko co nie jest "sezamem" jest fuj ; ] ale
    trudno czas na zmiany:D