  • 1. Data: 2002-04-12 06:55:01
    Temat: Wpłata na eKONTO (mBank)
    Od: "SS" <s...@o...pl>

    Witam !!!

    W jaki sposob najtaniej i najszybciej dokonac wplaty na eKONTO ???
    (Gotowka nie przelew !!!)

    Pozdrawiam

    S.S

  • 2. Data: 2002-04-12 12:24:38
    Temat: Re: Wpłata na eKONTO (mBank)
    Od: "e-Shrek" <e...@K...wp.pl>

    "SS" <s...@o...pl> wrote in news:a960c9$4al$1@news.natned.com.pl:

    > Witam !!!
    >
    > W jaki sposob najtaniej i najszybciej dokonac wplaty na eKONTO ???
    > (Gotowka nie przelew !!!)

    Jak gotowka to sie nie da ;)

    --
    Pozdrawiam,
    e-Shrek

  • 3. Data: 2002-04-12 12:41:07
    Od: "SS" <s...@o...pl>

    Hmmm ... czyli trzeba i tak miec jakies konto w banku ktory ma swoje
    oddzialy i potem robic przelew tak ....

    A moze przez Poczte ???? (Ale to nie jest ani szybko ani tanio :-<<<<)

  • 4. Data: 2002-04-12 12:45:07
    Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.reply-to.pl>

    e-Shrek napisał(a):

    > Jak gotowka to sie nie da ;)

    Dlaczego nie? Np. na można zrobić przekaz na poczcie. Tyle, że ani tanio,
    ani szybko.
    Trzeba by znaleźć taki bank, który bierze małą opłatę za wpłatę
    na nieswoje konta.

    --
    Artur Fortuna

  • 5. Data: 2002-04-12 12:55:02
    Od: "SS" <s...@o...pl>

    O wlasnie !!! Chodzi mi o cos takiego ....

    Użytkownik "Artur Fortuna" <f...@p...pole.reply-to.pl> napisał w
    wiadomości news:a96ksi$cqp$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

  • 6. Data: 2002-04-12 12:56:41
    Od: "e-Shrek" <e...@K...wp.pl>

    Artur Fortuna <f...@p...pole.reply-to.pl> wrote in

    > e-Shrek napisał(a):

    > Dlaczego nie? Np. na można zrobić przekaz na poczcie. Tyle, że ani tanio,
    > ani szybko.

    Bo kolega pytal o taki sposob zeby nie bylo przelewem.

    > Trzeba by znaleźć taki bank, który bierze małą opłatę za wpłatę
    > na nieswoje konta.

    Ja to robie przez PKO S.A. Przelewe przez teelfon lub SMS (Teleserwis) bez
    wzgledu na kwote kosztuje 0.60 PLN. Czas trwanai operacji do dwoch minut ;)
    Jak sie wolno cyferki klepie ;)

    --
    Pozdrawiam,
    e-Shrek

  • 7. Data: 2002-04-12 13:06:13
    Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.reply-to.pl>

    e-Shrek napisał(a):

    > Bo kolega pytal o taki sposob zeby nie bylo przelewem.

    Czyli wpłata gotówkowa. Czyli z banknotami w ręce i do kasy.
    Czyli poczta spełnia wymogi tej definicji.

    > Ja to robie przez PKO S.A. Przelewe przez teelfon lub SMS (Teleserwis) [...]

    Ale to wymaga posiadania konta. A jak sądze kolega szuka sposobu na wpłatę
    gotówki bez posiadania konta w innym banku niż mbank.

    --
    Artur Fortuna

  • 8. Data: 2002-04-12 14:23:19
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Do tej pory brak w pełni wirtualnych banków w Polsce. Aby mieć konto
    elektroniczne, trzeba odwiedzać banki tradycyjne, aby móc wpłacić gotówkę.
    Chyba, ze ktos zleca przelew swojej pensji pracodawcy.
    Kiedy Euronet będzie miał funkcję depozytową?

  • 9. Data: 2002-04-15 18:25:29
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "SS" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > O wlasnie !!! Chodzi mi o cos takiego ....

    No to zapomnij
    Znajdź bliźniego swego, któremu wręczysz banknotu, on popędzi do swego
    marmura, wpłaci na swoje i Tobie przeleje.
    Jam nie jest Twój bliźni, który za friko Ci to zrobi, ale może Twoja mamusia
    albo kochanka albo bodyguard ???