  • 1. Data: 2002-04-12 06:33:09
    Temat: problemy natury zasadniczej cd
    Od: "Piorun" <p...@p...onet.pl>

    aha i jeszcze jedno
    jakie karty dla takiego jasia fasoli jak ja zeby sobie nie zrobic krzywdy?
    na razie dali mi maestro
    czy powinienem o jakies jeszcze poprosic?
    czy moze to i tak juz za duzo?

    --
    Piotr
    p...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-04-12 06:57:27
    Temat: Re: problemy natury zasadniczej cd
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piorun
    > jakie karty dla takiego jasia fasoli jak ja zeby sobie nie zrobic
    krzywdy?
    > na razie dali mi maestro
    > czy powinienem o jakies jeszcze poprosic?
    > czy moze to i tak juz za duzo?

    poczytaj sobie na www.karty.pl
    www.ebanki.pl a tam masz najlepszy
    odsylacz na http://www.faq4pbb.prv.pl/
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-04-13 10:37:55
    Od: "Piorun" <p...@p...onet.pl>

    > poczytaj sobie na www.karty.pl
    > www.ebanki.pl a tam masz najlepszy
    > odsylacz na http://www.faq4pbb.prv.pl/

    duze dzieki - przerobilem duza czesc tekstu spod tych linkow
    wychodzi na to ze trzeba miec jakas karte kredytowa
    czy pekao/shell jest godna pozadania?
    czy warto doplacic za zlota wersje tej karty

    --
    piotr

  • 4. Data: 2002-04-16 14:28:32
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > duze dzieki - przerobilem duza czesc tekstu spod tych linkow
    > wychodzi na to ze trzeba miec jakas karte kredytowa
    > czy pekao/shell jest godna pozadania?
    > czy warto doplacic za zlota wersje tej karty

    Pekao shell nie jest karta kredytowa tylko chargowa.
    A czy warto doplacac? Wejdz na strone www.pekao.com.pl i sobie poczytaj -
    bo - kazdy ma to co lubi :)