  • 1. Data: 2002-04-12 06:45:26
    Temat: mBank -WAP ???
    Od: "SS" <s...@o...pl>

    Witam !!!

    Jestem nowym klientem mBanku i mam dwa pytania ???

    1) Jaki jest adres wap mBanku ???
    2) Jak sie korzysta z SMS-ow ???

    << Wiem mozna zadzwonic na bankolinie ale jestem w pracy i nie mam na to
    czasu , nie mam takze dostepu do WWW>>

    Z gory dziekuje za odpowiedz

    S.S

  • 2. Data: 2002-04-12 07:09:27
    Temat: Re: mBank -WAP ???
    Od: Pajonk <m...@a...com.pl>

    SS wrote:

    > 1) Jaki jest adres wap mBanku ???
    > 2) Jak sie korzysta z SMS-ow ???

    Ad.1

    Adres strony WAP mBanku: WAP.mbank.com.pl.

    Ad. 2

    Jak korzystać z SMS?

    Przede wszystkim trzeba aktywować kanał dostępu SMS w mLinii i ustalić
    hasło dostępu do rachunków poprzez SMS, które składa się z sześciu cyfr.
    SMS wysyłamy na numer +48601362265 (+486013mBANK). Koszt SMS do mBanku
    to standardowy koszt SMS wg odpowiedniej taryfy sieci telefonii
    komórkowej wysyłającego.

    1. Aby uzyskać listę rachunków i informację o środkach zgromadzonych
    na rachunkach:

    Tekst SMS wysłanego do mBanku powinien być następujący:
    1#Numer Klienta (osiem cyfr) #Hasło (sześć cyfr)

    2. Aby uzyskać listę pięciu ostatnio wykonanych operacji:

    Tekst SMS wysłanego do mBanku powinien być następujący:
    2#Numer Klienta (osiem cyfr) #Hasło (sześć cyfr)#Osiem Ostatnich
    Cyfr Numeru Rachunku

    3. Aby uzyskać listę operacji z określonego przedziału czasu (od ...
    do ...):

    Tekst SMS wysłanego do mBanku powinien być następujący: 3#Numer
    Klienta#Hasło#Osiem Ostatnich Cyfr Rachunku#Data Od (format daty:
    DDMMRRRR)#Data Do (FORMAT: DDMMRRRR)
    Należy jednak pamietać, aby różnica między podanymi datami nie
    przekraczała 30 dni.
    Np. jeśli interesują nas informacje wykonane od 1 marca do 22
    marca 2001 roku na rachunku eKONTO:
    3#01234567#999999#00345678#01032001#22032001 (w tym przykładzie numer
    klienta to 01234567, hasło dla SMS to 999999, ostatnie osiem cyfr numeru
    eKONTA to 00345678)

    Wszystkie informacje ze strony mBanku.

    Pajonk

  • 3. Data: 2002-04-12 07:22:38
    Od: "SS" <s...@o...pl>

    Wielkie dzieki !!!

  • 4. Data: 2002-04-14 17:12:13
    Od: "pio" <k...@w...pl>

    dodać trzeba że należy mieć skonfigurowany wap gateway na plus'a :-(