  • 1. Data: 2005-12-19 11:44:24
    Temat: Wniosek o OFE w mbanq - ile to trwa ?
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Witam,

    Czy ktoś może korzystał z funkcjonalności II-filaru OFE w mbanku ?

    Ile trwa cała procedura od momentu złożenia wniosku on-line, do
    powiadomienia ZUS o fakcie uczestniczenia w OFE ? (ew. do momentu gdy
    pojawia się już konto OFE widocznie przez interface mbanku) ?

    Złożyłem wniosek, bo się okazało, że jednak nie mam II-filaru, mimo że
    miałem mieć, i od 5 dni wniosek sobie wisi z informacją "PRZED
    WYSŁANIEM DO OFE". Mam czas do 10.01.2006, więc wolałbym, żeby to
    szybciej trwało ... ktoś ma jakieś doświadczenie ?

    A jeżeli nie Skarbiec przez mbank to co ? Zależy mi przede wszystkim
    na podglądze przez internet czy mi ZUS daje moją kasę czy nie, wyniki
    to sprawa drugorzędna, bo i tak połowę tej kasy to pewnie potem
    państwo ukradnie ... albo nie dożyję :(.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 2. Data: 2005-12-19 16:27:18
    Temat: Re: Wniosek o OFE w mbanq - ile to trwa ?
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Dnia 2005-12-19, Dentarg napisał/a/o:

> [...]
    > to sprawa drugorzędna, bo i tak połowę tej kasy to pewnie potem
    > państwo ukradnie ... albo nie dożyję :(.

    Moze Allianz? Maja podglad przez internet i najnizsze prowizje na rynku.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2005-12-19 16:49:57
    Od: "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej>

    Chyba każdy OFE ma podgląd stanu rachunku przez net.

  • 4. Data: 2005-12-20 10:58:26
    Od: "Robert" <e...@o...pl>

    > Witam,
    >
    > Czy ktoś może korzystał z funkcjonalności II-filaru OFE w mbanku ?
    Z tego co wiem to Skarbiec- poza przejętym KredytOfe chyba najgorsze na
    rynku???
    za multiofe.pl: Wyniki OFE w rankingach KNUIFE (1999-2005)
    od początku
    (+) najlepsze
    zawsze powyżej średniej: ING Nationale Nederlanden
    zwykle (75%) powyżej średniej: Sampo, PZU Złota Jesień, Polsat
    (-) najgorsze
    zawsze poniżej średniej: Ergo Hestia, Skarbiec- Emerytura, Pekao, Pocztylion
    zwykle (75%) poniżej średniej: Credit Suisse, AIG
    od 2001 r.
    (+) najlepsze
    zawsze powyżej średniej: ING Nationale Nederlanden, PZU Złota Jesień
    zwykle (75%) powyżej średniej: Bankowy, Sampo, Polsat
    (-) najgorsze
    zawsze poniżej średniej: Credit Suisse, Commercial Union, Ergo Hestia, Skarbiec-
> [...]

    > WYSŁANIEM DO OFE". Mam czas do 10.01.2006, więc wolałbym, żeby to
    > szybciej trwało ... ktoś ma jakieś doświadczenie ?

    Jak zakładałem w pzu przez w/w http://multiofe.pl, od wysłania formularza do
    potwierdzenia zawarcia umowy zajeło 4 dni, więc jak najbardziej polecam. Mają
    chyba jeszcze inne OFE.

    Robert

  • 5. Data: 2005-12-20 11:26:36
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 19 Dec 2005 16:27:18 +0000 (UTC), "Pete" <n...@n...com>
    wrote:

    >Moze Allianz? Maja podglad przez internet i najnizsze prowizje na rynku.

    Hehe, przypadek czy znowu siła grupy ?
    Niedlugo po napisaniu posta status wniosku zmienił się na WYSŁANY DO
    OFE :) ... LOL.

    pzdr,
    Dentarg