    From: "Robert" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wniosek o OFE w mbanq - ile to trwa ?
    Date: 20 Dec 2005 11:58:26 +0100

    > Witam,
    >
    > Czy ktoś może korzystał z funkcjonalności II-filaru OFE w mbanku ?
    Z tego co wiem to Skarbiec- poza przejętym KredytOfe chyba najgorsze na
    rynku???
    za multiofe.pl: Wyniki OFE w rankingach KNUIFE (1999-2005)
    od początku
    (+) najlepsze
    zawsze powyżej średniej: ING Nationale Nederlanden
    zwykle (75%) powyżej średniej: Sampo, PZU Złota Jesień, Polsat
    (-) najgorsze
    zawsze poniżej średniej: Ergo Hestia, Skarbiec- Emerytura, Pekao, Pocztylion
    zwykle (75%) poniżej średniej: Credit Suisse, AIG
    od 2001 r.
    (+) najlepsze
    zawsze powyżej średniej: ING Nationale Nederlanden, PZU Złota Jesień
    zwykle (75%) powyżej średniej: Bankowy, Sampo, Polsat
    (-) najgorsze
    zawsze poniżej średniej: Credit Suisse, Commercial Union, Ergo Hestia, Skarbiec-
    Emerytura, Pekao, Pocztylion

    > Złożyłem wniosek, bo się okazało, że jednak nie mam II-filaru, mimo że
    > miałem mieć, i od 5 dni wniosek sobie wisi z informacją "PRZED
    > WYSŁANIEM DO OFE". Mam czas do 10.01.2006, więc wolałbym, żeby to
    > szybciej trwało ... ktoś ma jakieś doświadczenie ?

    Jak zakładałem w pzu przez w/w http://multiofe.pl, od wysłania formularza do
    potwierdzenia zawarcia umowy zajeło 4 dni, więc jak najbardziej polecam. Mają
    chyba jeszcze inne OFE.

    Robert