  • 1. Data: 2005-12-19 09:12:13
    Temat: Gdzie nie brac kredytu hipotecznego ?
    Od: "Titus_Andronicus" <m...@w...pl>

    Witam,
    Jak w tytule? Może ktoś się podzieli których banków unikać.

    pozdrawiam

    TA

  • 2. Data: 2005-12-19 09:29:57
    Temat: Re: Gdzie nie brac kredytu hipotecznego ?
    Od: "pegad" <p...@p...onet.pl>

    Titus_Andronicus wrote:
    > Witam,
    > Jak w tytule? Może ktoś się podzieli których banków unikać...

    PeKaO SA - kasują prowizje za wszystko (30zł za każde g...e
    zaświadczenie), za wcześniejszą spłatę kredytu zapłaciłem tym łupieżcom
    1800zł :((

    P.

  • 3. Data: 2005-12-19 09:39:07
    Od: "Titus_Andronicus" <m...@w...pl>

    > zaświadczenie), za wcześniejszą spłatę kredytu zapłaciłem tym łupieżcom
    > 1800zł :((
    >
    > P.

    Chyba 180 (sto)?????

    TA

  • 4. Data: 2005-12-20 08:23:55
    Od: "pegad" <p...@p...onet.pl>

    Titus_Andronicus wrote:

    > Chyba 180 (sto)?????
    >
    > TA

    nie ma pomyłki 1800zł (od kwoty 64000zł)
    pozdr

  • 5. Data: 2005-12-20 09:53:49
    Od: "pegad" <p...@p...onet.pl>

    pegad wrote again:

    też mi się wierzyć nie chciało, jak mi policzyli :)

  • 6. Data: 2005-12-21 09:57:50
    Od: "ant" <w...@b...pl>

    > Jak w tytule? Może ktoś się podzieli których banków unikać.

    Unikaj mBanku!
    Wysoka prowizja, malo kompetentna obsluga i totalny burdel w administracji.
    Cztery dni odwlekali podpisanie umowy, ktora juz podobno byla gotowa i
    lezala w oddziale kredytowym w Wawie, bo nagle ktos w centrali stwierdzil ze
    mu sie nie podoba pieczatka na wypisie z ksiegi wieczystej (czy jakas
    podobna bzdura, nie pamietam juz). Sprzedajacy (starsze malzenstwo) mialo
    mnie za oszusta bo codziennie przez 3 dni dzwonilem do nich ze jeszcze nie
    mam umowi i przekladamy wizyte u notariusza. Nie miescilo im sie w glowie ze
    bank moze takie jaja wycinac i stwierdzili ze to ja cos kombinuje, w efekcie
    malo nie wycofali sie z transakcji.
    W ostatnim dniu laska z centrum kredytowego zgubila polise ubezpieczeniowa
    ktora im przynioslem. Po prostu zadzwonila do mnie 4 godziny po moim wyjsciu
    z centrum i powiedziala ze im przeciez nie przynioslem polisy wiec zebym
    szybko wrocil. A to byl akurat piatek i ja juz siedzialem w pociagu
    wyjezdzajac z Wawy. Myslalem ze mnie krew zaleje...
    Jesli dajesz im dokumenty osobiscie to wszystko im trzeba dawac z kopia
    zwrotna z potwierdzeniem odbioru podpisana przez pracownika z data i
    pieczatka. Najlepiej przez dwoch pracownikow bo moze potem ten jeden sie
    jeszcze wyprze ze to nie jego podpis...
    Totalna porazka i kupa zezartych nerwow przez tydzien. Gdyby sprzedajacy
    byli bardziej elastyczni to na pewno bym zrezygnowal i poszedl do innego
    banku...

  • 7. Data: 2005-12-23 10:05:28
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik "ant" <w...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podobno byla gotowa i lezala w oddziale kredytowym w Wawie, bo nagle
    > ktos w centrali stwierdzil ze mu sie nie podoba pieczatka na wypisie

    Potwierdzam

    Mi odmówili otwarcia konta firmowego z powodu: "nieczytelnej pieczatki US na
    NIP1"
    Porazka - nieczytelny był na niej napis "Warszawa".

    --
    OGONEk~

  • 8. Data: 2005-12-23 10:17:07
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik "Titus_Andronicus" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Jak w tytule? Może ktoś się podzieli których banków unikać.

    Przyjżyj sie dokładnie ofercie DomBanku.
    Jako jedyni z nielicznych nie chca weksla.
    Inni cwaniacy mimo hipoteki chca weksla - a to IMHO juz nie jest kredyt
    hipoteczny.

    --
    OGONek~

  • 9. Data: 2005-12-23 12:17:38
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Inni cwaniacy mimo hipoteki chca weksla - a to IMHO juz nie jest kredyt

    GE odeslal mi weksel jak tylko wyslalem im wypis z KW.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com