  • 1. Data: 2005-12-19 11:41:46
    Temat: Raiffeisen - jak aktywowac kolejna liste hasel?
    Od: Michal M <w...@...pl>

    witam,
    chyba jednak musze (przed zamknieciem konta lokacyjnego) aktywowac druga liste
    hasel jednorazowych a widze ze tu haslo 1 i 50 nie maja chyba specjalnego
    znaczenia (jak w mBanku)?
    zostalo mi ostatnie haslo nr 50 z poprzedniej listy - bedzie potrzebne do
    aktywacji nastepnej listy?
    czy wystarczy tylko nr tej listy?
    czy jakos przez konsultanta trzeba?

    z gory dzieki za info
    pozdrawiam
    michal

  • 2. Data: 2005-12-19 20:20:08
    Temat: Re: Raiffeisen - jak aktywowac kolejna liste hasel?
    Od: Szewc <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Michal M napisał:

> [...]
    > specjalnego znaczenia (jak w mBanku)?
    > zostalo mi ostatnie haslo nr 50 z poprzedniej listy - bedzie potrzebne

    Teoretycznie, ostatnim aktywujesz nową listę. Z reguły jednak działa po
    kontakcie z konsultantem.

    pozdr.
    szewc

  • 3. Data: 2005-12-20 08:08:32
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Teoretycznie, ostatnim aktywujesz nową listę. Z reguły jednak działa po
    > kontakcie z konsultantem.

    rzeczywiscie - zapytalo sie o ostatnie haslo z poprzedniej listy i niby jest OK
    (aktywna nowa lista) ale to sie okaze przy nastepnym przelewie...

  • 4. Data: 2005-12-20 23:05:16
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 20 Dec 2005 09:08:32 +0100, Michal M <w...@...pl> wrote:

    >rzeczywiscie - zapytalo sie o ostatnie haslo z poprzedniej listy i niby jest OK
    >(aktywna nowa lista) ale to sie okaze przy nastepnym przelewie...

    Działa, działa. Spokojnie. Co więcej, ostatnio aktywowałem przez net
    również wznowioną kartę kredytową i też działa <szok> :)

    PG