  • 1. Data: 2005-12-19 10:56:10
    Temat: mBank - lista hasel jednorazowych
    Od: "piotr" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy ktos sie spotkal z nastepujaca sytuacja ?
    Konto w mBanku mam od 2 lat - i od razu na poczatku zamowilem sobie 2 listy
    hasel jednorazowych.
    Jako ze malo wysylam przelewow niezdefiniowanych kody z pierwszej karty
    wystarczyly mi az do wczoraj.
    Zostawilem sobie ostatnie 50 haslo na aktywacje nowej karty - otwieram 2-ga
    liste hasel - i tu ZONK - wszystko puste.
    Zadnego hasla - wyglada ze karta nie byla zadrukowana.
    Na zewnatrz wszystko OK - imie nazwisko adres numer karty kodow - wszystko
    sie zgadza. A w srodku pustka.

    Wyglada to prawie jak "Mission Impossible" - niuzywana karta kodow ulegnie
    samodestrukcji przed uplywem 2 lat.

    Zamowilem juz nowa - naszczescie nie musialem korzystac z kodow - ale jakby
    sie okazalo ze trzeba to troche niemila niespodzianka

    Czy ktos juz mial taka przygode z mBankiem ?

    Piotrek

  • 2. Data: 2005-12-19 10:59:19
    Temat: Re: mBank - lista hasel jednorazowych
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Czy ktos juz mial taka przygode z mBankiem ?

    ja nie - tydzien temu uruchomilem liste hasel z 2002r wszystko dziala

  • 3. Data: 2005-12-22 00:26:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Dec 2005 11:59:19 +0100, Michal M wrote:

    >ja nie - tydzien temu uruchomilem liste hasel z 2002r wszystko dziala

    Potwierdzam.

    Te karty to najwyrazniej z laserowki drukowane byly.
    Destrukcja niemozliwa, ale pusty toner tak :-)

    J.

  • 4. Data: 2005-12-22 08:36:20
    Od: "piotr" <j...@p...onet.pl>

    > Potwierdzam.
    >
    > Te karty to najwyrazniej z laserowki drukowane byly.
    > Destrukcja niemozliwa, ale pusty toner tak :-)

    To z samodestrukcja to tak tylko dla wprowadzenia elementu humorystycznego.

    Dziwne jest ze karta w srodku wogole nie zadrukowana - na zewnatrz wszystkie
    dane ok.

    Piotrek

  • 5. Data: 2005-12-23 20:55:18
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    piotr napisał(a):

    > Dziwne jest ze karta w srodku wogole nie zadrukowana - na zewnatrz wszystkie
    > dane ok.

    Ja zawsze staram się mieć 2 zapasowe nieaktywne listy.
    W takiej sytuacji mogą uratować.

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS