  • 151. Data: 2022-04-06 12:50:18
    Temat: Re: Wkrótce bankructwo Rosji
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 624d6794$0$474$6...@n...neostrada.pl

    > Fajne plany, tylko zapominasz, ile oni maja atomówek.

    Nie zapominam -- pisałem o tym wielokrotnie wcześniej...
    Atomówek i rakiet -- Rosjanie są mocni w rakietach...
    Satany2, Topole, Buławy...
    Każda: ze 25 Mm/h; do 10 Mm Mm zasięgu; wielogłowicowa...
    Iskandery (teraz i Kindżały?) także mogą nosić atomówki...

    > Chodziło mi kiedys po glowie odkupienie tego Królewca,

    Miałeś tak dużo forsy? ;)

    > za obustronnym porozumieniem,

    Ze mną porozumiałbyś się bez problemu...
    Jedna strona porozumienia już jest... ;)

    > ale to by chyba za drogo było, bo tam jednak z milion ludzi mieszka.
    > A dzis malo sensowne, bo znów - finansowanie Putina.
    > Zostawic im - za pare lat to bedzie tylko klopot, bo trzeba bedzie emerytury
    płacic.

    > Po 100 latach moze glowice przestana działac, a rakiety przekorodują.

    W czasie okupaccji głowice należałoby zutylizować...

    > Bo była.

    > A tak naprawde, to oni nam nie mogą wybaczyc, ze Moskwę kiedys podbilismy :-)

    Ja tę nie mogę -- tego, że nasi przodkowie stracili to trofeum...

    > Choc jako Polska/Rzeczypospolita, to oficjalnie nie.

    -=-

    Czy Węgry wkrótce wyskoczą poza NATO i UE?...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 152. Data: 2022-04-07 10:03:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Mar 2022 15:32:34 +0100, ąćęłńóśźż wrote:

    > War in Ukraine
    > Russia soon unable to pay its debts, warns agency:
    > www.bbc.com/news/business-60672085
    > Tadaammm :-))

    Tamte splacila, teraz kolejna odslona - bo rosyjskie srodki w
    zachodnich bankach zablokowane.

    No ale w kogo to uderza - w Rosje, czy w zachodnich inwestorow?

    Inna sprawa, ze jak sie ich tak troche przetrzyma,
    to potem bedzie mozna zabrac srodki z kont wraz z odsetkami i premią
    dla komornika, a inwestorzy ...
    a) oduczą sie kupować rosyjskie obligacje,
    b) zrobia to przez chinskie banki ...

    J.

  • 153. Data: 2022-06-14 12:55:19
    Od: Damian Sieczkowski <d...@g...com>

    https://cleverprofit.pl/ranking-kont-osobistych/

  • 154. Data: 2022-06-15 20:43:56
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-03-09 o 15:32, ąćęłńóśźż pisze:
    > War in Ukraine
    > Russia soon unable to pay its debts, warns agency:
    > www.bbc.com/news/business-60672085
    > Tadaammm :-))

    Pam-pam-ram-pa-pa-plam....

    Kto pierwszy zbankrutuje?
    Kapitalizm polega na tym, że ci. którzy nie potrafią spłacać długów
    bankrutują. Czekam, czekam i nie mogę się doczekać na bankructwa.

  • 155. Data: 2022-07-18 20:49:02
    Od: Daniel Badowski <d...@r...pl>

    środa, 15 czerwca 2022 o 20:44:02 UTC+2 Poldek napisał(a):
    > Pam-pam-ram-pa-pa-plam....
    >
    > Kto pierwszy zbankrutuje?
    > Kapitalizm polega na tym, że ci. którzy nie potrafią spłacać długów
    > bankrutują. Czekam, czekam i nie mogę się doczekać na bankructwa.
    Wtedy trzeba będzie inwestować w kryptowaluty :) Poczytaj sobie
    https://cryptosmart.pl/
    Kryptowaluty to towar deflacyjny, więc nie trafi na dłuższym czasie na wartości.

  • 156. Data: 2022-07-19 10:16:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-18-lipca-2022 o 20:49, Daniel Badowski pisze:
    > Kryptowaluty to towar deflacyjny, więc nie trafi na dłuższym czasie na wartości.

    Jeszcze takiego uzasadnienia wchodzenia do kasyna i grania w ruletkę nie
    słyszałem.

    Ile Ty masz lat?

  • 157. Data: 2022-07-19 13:17:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 19 Jul 2022 10:16:27 +0200, _Master_ wrote:

    > Jeszcze takiego uzasadnienia wchodzenia do kasyna i grania w ruletkę nie
    > słyszałem.
    >
    > Ile Ty masz lat?

    to jedno, ale Bitcoin faktycznie ma ograniczone zasoby, wiec ma nie
    tracic na wartosci.

    Tylko, ze namnozylo sie tych kryptowalut, wiec widac podaz
    kryptopieniadza tez rosnie :-)
    A te nowe to nawet nie wiadomo czy maja taki limit jak Bitcoin
    wbudowany, czy nie

    A ruletka owszem - czyste szalenstwo oszczedzac w kryptowalutach,
    ale jak na razie przetrwaly Covid, przetrwaly wojne ukrainską,
    przertwaly sankcje na Rosje ..

    J.

  • 158. Data: 2022-07-19 15:49:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-19-lipca-2022 o 13:17, J.F pisze:

    BTC ma limit i nie wiesz co się wydarzy. Jego podatność na spekulacje to
    pikuś w porównaniu z "władzą" jaką ma jego twórca. Ma większość BTC i
    może zrobić WSZYSTKO z kursem. Taki putin np. poszedł na wojnę.

    Inne waluty to szrotowa spekulacja w dodatku mają odejść od systemu
    kopania. To mnoże spowodować załamanie sieci albo przeistoczenie się w
    normalną walutę bo bez limitu

    GENERALNIE dla Kowalskiego to kolejny przekręt w którym kusi się wielką
    kasą a wychodzi jak zawsze.

  • 159. Data: 2022-07-19 18:14:40
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > to jedno, ale Bitcoin faktycznie ma ograniczone zasoby, wiec ma nie
    > tracic na wartosci.

    Ograniczoność zasobów nie wystarczy, by nie tracić na wartości.
    Te "zasoby" muszą być jeszcze potrzebne do czegoś.
    Kryptowaluty mogłyby być potrzebne do czegoś, owszem - obecnie np. mogą
    być potrzebne do "regulowania niektórych zobowiązań". Tyle że to bardzo
    mała skala operacji, obawiam się że kryptowaluty mogłyby stracić >99%
    "wartości" i w dalszym ciągu by ich wystarczyło.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 160. Data: 2022-07-21 02:29:26
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-03-09 o 15:32, ąćęłńóśźż pisze:
    > War in Ukraine
    > Russia soon unable to pay its debts, warns agency:
    > www.bbc.com/news/business-60672085
    > Tadaammm :-))

    Czy już Rosja zbankrutowała?
    Czy coś przegapiłem?