  • 1. Data: 2012-07-22 00:41:38
    Temat: Wiśnie BPH -- ile razy debetówką?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Że trzeba lać więcej niż 7500 co miesiąc w trzech kolejnych miesiącach,
    to wiem. Ale ile razy trzeba zapłacić debetówką? 3 razy w ogóle, czy
    3 razy w ciągu iluś dni? Czy może 3 razy w każdym z tych ww. trzech
    miesięcy? A może nie jest to określone i dla świętego spokoju trzeba
    płacić 3 razy po 3? [pleść 3 po 3?...]

    Ja mam jeszcze 1 transakcję do wykonania kartą SynCową
    i 2 dziewicze karty z BPH... Mało casu kruca bomba...

    Limit szarytki przekroczyłem o około 150 złotych...
    Znaczy -- pracowałem za fre... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-07-23 02:35:29
    Temat: Re: Wiśnie BPH -- ile razy debetówką?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jufb76$3m$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > 3 razy w ciągu iluś dni? Czy może 3 razy w każdym z tych ww. trzech
    > miesięcy? A może nie jest to określone i dla świętego spokoju trzeba

    (a) Nikt nie zna odpowiedzi.
    (b) Każdy zna i uważa, że ja też ją znam, ale pytam dla jaj.
    (c) Nikt mnie nie lubi.
    (d) Coś innego...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2012-07-24 17:23:00
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
    > "Eneuel Leszek Ciszewski" jufb76$3m$...@i...gazeta.pl

    [spoiler]

    > [pleść 3 po 3?...]

    Za to powinni Tobie zabrać tę premię :-P

    > (a) Nikt nie zna odpowiedzi.

    Jak Nikt nie zna, to może kto inny niż Nikt odpowie?

    > (b) Każdy zna i uważa, że ja też ją znam, ale pytam dla jaj.

    Blisko. Każdy zna i uważa, że Ty też powinieneś ją znać -> regulamin.

    > (c) Nikt mnie nie lubi.

    Przesada. Coś się czepił tego Nikta? ;-)

    > (d) Coś innego...

    Zła karma.

    Odpowiedź na pytanie brzmi: 3 razy w ogóle. W szczególe zaś: "... w
    okresie 3 miesięcy kalendarzowych następujących po miesiącu, w
    którym Uczestnik otworzył Rachunek."
    Źródło -> Regulamin_Premia_na_start.pdf

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2012-07-24 21:06:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." jumeje$p6o$...@n...news.atman.pl

    > Za to powinni Tobie zabrać tę premię :-P

    Pewnie nie wiedzą o istnieniu tej powinności.

    > Jak Nikt nie zna, to może kto inny niż Nikt odpowie?

    Może.

    > Blisko. Każdy zna i uważa, że Ty też powinieneś ją znać -> regulamin.

    Regulamin nakłada na mnie tę powinność -- znajomością zwaną?

    > Przesada. Coś się czepił tego Nikta? ;-)

    Lubię mitologię grecką...

> [...]

    > Odpowiedź na pytanie brzmi: 3 razy w ogóle. W szczególe zaś: "... w okresie 3
    miesięcy kalendarzowych następujących po miesiącu, w

    A jeśli ja 3 razy kupiłem w tym miesiącu, w którym otworzyłem konto?
    Wówczas podpadam pod ogólność?

    Konta zakładałem w dniach od 05 lipca do 11 lipca.
    Jeśli wszystkie transakcje będą lipcowymi, będzie źle?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-07-24 21:10:59
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :

    > Konta zakładałem w dniach od 05 lipca do 11 lipca.
    > Jeśli wszystkie transakcje będą lipcowymi, będzie źle?

    Będzie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 6. Data: 2012-07-24 23:03:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." jumru1$tod$...@n...news.atman.pl

    > Będzie.

    Albo masa słów, albo brak słów. :)
    Co łączy te pozorne przeciwności?
    Otóż -- najprawdopodobniej nikt nie zna odpowiedzi.

    -=-

    Ja nie umiem czytać? Ja czytam, ale nie czynię
    z umiejętności czytania nadzwyczajnej umiejętności...

    Co przeczytałem? Ano w ciągu 3 kolejnych
    miesięcy kalendarzowych mam:

    -- wykonać minimum 3 płatności kartą,
    -- regularnie zasilać konto.

    A co to znaczy -- trzy kolejne miesiące?
    Gdzie mowa o tym, że ta kolejność zaczynać się
    ma nie w tym miesiącu, w którym założyłem konto?

    -=-

    Z Wami (Szanowni Grupowicze) można rozmawiać czy raczej nie można?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-07-24 23:14:03
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :

    > Co przeczytałem? Ano w ciągu 3 kolejnych
    > miesięcy kalendarzowych mam:
    >
    > -- wykonać minimum 3 płatności kartą,
    > -- regularnie zasilać konto.

    Co przeczytales? Chyba nic. A to dziwne, bo wydawalo sie, ze
    odpowiadasz na to co napisalem. Ale dlaczego tego nie przeczytales?

    > A co to znaczy -- trzy kolejne miesiące?
    > Gdzie mowa o tym, że ta kolejność zaczynać się
    > ma nie w tym miesiącu, w którym założyłem konto?

    Podalem wyrazny cytat i nazwe regulaminu. Wystarczylo tylko
    przeczytac, a nie odpisywac bez czytania. Czasem mam wrazenie ze
    jestes botem z mieszajacym sie oprogramowaniem.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 8. Data: 2012-07-24 23:37:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." jun34r$578$...@n...news.atman.pl

> [...]

    odpisywac bez czytania. Czasem mam wrazenie ze
    > jestes botem z mieszajacym sie oprogramowaniem.

    Czasami mam wrażenie, że czytanie dla innych ludzi stanowi
    umiejętność nabywaną z takim trudem, iż uważają ci ludzie,
    że inni (na przykład ja) nie potrafią czytać.

    -- skoro ja, taki mądry, dwojga imion, uczyłem
    się (niemal bezskutecznie] czytania tak długo
    [i namiętnie] inni [zapewne głupsi ode mnie]
    na pewno nie potrafią czytać.

    -=-

    Co ja przeczytałem? Tekst napisany przez BPH. :)
    Gdzie wreszcie znalazłem to, czego szukałem?
    U Ciebie? Chyba jednak nie. :)

    Nie będę tego (co cytuję z PeDeFu) czyścił, bo nie ma to (czyszczenie) sensu. :)

    fh Rachunek"bedzie"zasilany"miesiecznymi"Wp3ywami""na"z
    asadach"okreolonych"w"ustł","i":hK"przez"
    okres":"kolejnych"miesiecy"kalendarzowychK"rozpoczyn
    aj1c"od"miesi1ca"kalendarzowego"
    nastepuj1cego"po"miesi1cuK"w"którym"Uczestnik"otworz
    y3"RachunekK""

    gh Uczestnik"zawrze"z"Uankiem"umowe"o"Karte"do"konta"i"
    za"pomoc1"jej"dokona"31cznie":"transakcji"
    bezgotówkowych"w"punktach"handlowych"znajduj1cych"si
    eh"na"terytorium"Rzeczpospolitej"Polskiej"
    w"okresie":"miesiecy"kalendarzowych"nastepuj1cych"po
    "miesi1cuK"w"którym"Uczestnik"otworzy3"
    Rachunekł"

    http://www.bph.pl/repo/bph/indywidualni/konta/aktual
    ne_promocje/premia_na_start/Regulamin_Premia_na_star
    t.pdf

    W Twojej wypowiedzi zabrakło po prostu linku i cytatu. :)
    Natomiast nie zabrakło samokrytycyzmu -- nie czytasz tego,
    na co odpowiadasz. :) Informacje typu:

    -- przeczytaj regulamin czy umowę
    -- widzę, że nie czytałeś uważnie regulaminu
    -- jesteś głupi

    są odpowiedziami uniwersalnymi. :) Mogłeś po prostu wskazać
    konkretny link. [zamiast pisać to, co Duch Nawiedzony (ja
    nawet znam źródło tego Ducha -- dalekie od bankowych sfer,
    dalekie od biskupów) Ci podpowiada] Gdybym czytał regulamin,
    nie pytałbym na grupie o detale.

    -=-

    W ulotce banku i na stronie banku jest to, co ja przeczytałem -- i tam
    nie ma słowa o tym, że to ma być ,,następny miesiąc''.

    -=-

    Zdradzę Ci największą tajemnicę mego życia -- umiem czytać drukowane
    teksty pisane językiem polskim a czytanie takie nie sprawia mi kłopotu,
    ale nie czytam wszystkiego, co mi wpadnie w ręce.

    -=-

    BPH wygrał z Grupą. :)
    Bank pisze zwięźle, jasno i wyraźnie (choć nieco
    niespójne) zaś Grupa nabrała manier głupich banków.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-07-25 00:22:54
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
    (ciach duzo)

    Pozwole sobie zacytowac poete klasycznego: nie chce mi sie z Toba
    gadac.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 10. Data: 2012-07-25 00:47:44
    Od: "az" <a...@g...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > W ulotce banku i na stronie banku jest to, co ja przeczytałem -- i tam
    > nie ma słowa o tym, że to ma być ,,następny miesiąc''.

    Jakby umiejętność czytania ze zrozumieniem nie była Ci obca to ilość
    produkowanego przez Ciebie spamu byłaby dużo mniejsza. Kręcisz się w kółko i
    motasz jak ktoś komu zwierają się styki pod kopułą, a przecież Zbynek napisał
    jasno, przynajmniej dla przeciętnie rozgarniętego człowieka, ile i w jakim
    okresie trzeba tych transakcji wykonać.

    Najgorsze w tym wszystkim jest to, że w dobie internetu Twoja ułomność staje
    się nie tylko Twoim problemem...