  • 1. Data: 2012-07-20 20:22:09
    Temat: Lato lato ALE jaka i gdzie kredytówka??
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    A w zasadzie gdzie?
    Patrząc na te upadki biur pomyślałem że może faktycznie założyć kredytówkę i
    pomysleć o płaceniu w takich sprawach kartą żeby w razie czego skorzystać z
    chargebacku.
    mBank mi proponuję jakąś mastercard za zero a jak zrobię 120 operacji to w
    drugim roku też zero
    ale mi by najabardziej odpowiadała jakaś taka żeby z niej nie korzystać ale
    mieć na czarną godzinę
    Eneuel a w zasadzie Leszek Ty będziesz na pewno wiedział i podzielisz się
    wiedzą :)
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2012-07-20 20:28:18
    Temat: Re: Lato lato ALE jaka i gdzie kredytówka??
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-20 20:22, glang pisze:
    > A w zasadzie gdzie?
    > Patrząc na te upadki biur pomyślałem że może faktycznie założyć
    > kredytówkę i pomysleć o płaceniu w takich sprawach kartą żeby w razie
    > czego skorzystać z chargebacku.

    Ale do tego wystarczy debetówka, a w zasadzie DOWOLNA karta płatnicza ;)

    Ale pytaniu się nie dziwię, niedouczeni dziennikarze (jedna z polskich
    plag) jak mantra powtarzali w ostatnich tygodniach, że aby skorzystać z
    chargeback to trzeba płacić kredytówką...

    > Eneuel a w zasadzie Leszek Ty będziesz na pewno wiedział i podzielisz
    > się wiedzą :)

    I tu się pochwalę, że odkąd odfiltrowuję posty Eneuel'a to znów z
    przyjemnością zaglądam na grupę. Po włączeniu filtra odpada mi 90%
    wiadomości wątpliwej jakości.

  • 3. Data: 2012-07-20 22:28:53
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    > w drugim roku też zero
    > ale mi by najabardziej odpowiadała jakaś taka żeby z niej nie korzystać

    Może KIS OpenFinance? Nie ma żadnych opłat.

    --
    Grzexs