  • 1. Data: 2012-07-20 21:52:16
    Temat: połączenie KB i BZWBK
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Witam
    Ponieważ w najbliższej przyszłości KB i BZWBK mają się połączyć (a raczej
    BZWBK przejmuje KB), naszły mnie pewne wątpliwości. Po pierwsze primo,
    wszystko odbywa się jakoś po cichu, ciężko znaleź tą informację na stronach
    tych banków. Po drugie primo, jako klient KB (dość zadowolony klient :))
    powinienem, chyba, dostać jakieś info choćby poprzez wiadomość na koncie.
    Trzecie primo, może ważniejsze, jest dużo złych opini o BZWBK, zwłaszcza
    narzekają na obsługę klienta i jakieś dziwne ruchy na kontach. I pytanie do
    Was; nie ma się co przejmować czy uciekać do innego banku? Jeśli uciekać to
    gdzie? Ma ktoś konto w BZWBK i jest zadowolony?
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 2. Data: 2012-07-20 23:20:52
    Temat: Re: połączenie KB i BZWBK
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    wowa wrote:

    > Trzecie primo, może ważniejsze,

    W badaniach statystycznych sektora finasowego ponad 50%
    klientów banków jest zawsze zadowolona z usług.

    > jest dużo złych opini o BZWBK, zwłaszcza narzekają na obsługę klienta
    > i jakieś dziwne ruchy na kontach.

    Ludzie to wilki :-)

    > Ma
    > ktoś konto w BZWBK i jest zadowolony?

    Ja mam i jestem zadowolony.

  • 3. Data: 2012-07-21 00:50:28
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-07-20 23:20, cef pisze:

    > W badaniach statystycznych sektora finasowego ponad 50%
    > klientów banków jest zawsze zadowolona z usług.

    Aha -
    <http://blog.bzwbk.pl/2012/07/bank-zachodni-wbk-najl
    epszym-bankiem-w-polsce-wg-miesiecznika-%E2%80%9Ceur
    omoney%E2%80%9D>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2012-07-21 01:22:24
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > Ludzie to wilki :-)

    http://www.money.pl/forum/konto-w-bz-wbk-opinie--t19
    09716.html No to tutaj
    są same wilki :)
    Wojtek

  • 5. Data: 2012-07-21 07:50:24
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > pytanie do Was; nie ma się co przejmować czy uciekać do innego banku?
    > Jeśli uciekać to gdzie? Ma ktoś konto w BZWBK i jest zadowolony?

    nic nikt nie pisze bo nikt nic nie wie :)
    a co ja mam zrobić jak mam konto i w KB i BZWBK :))
    a co do narzekania to chyba nie ma takiego banku żeby ktoś nie narzekał bo w
    każdym można zaliczyć jakąś lipe :)
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2012-07-21 08:35:31
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    wowa wrote:

    > http://www.money.pl/forum/konto-w-bz-wbk-opinie--t19
    09716.html No to
    > tutaj są same wilki :)

    Mnie też kiedyś pobrali dwa razy opłatę za kartę,
    ich bankomat czy system zmusił mnie do nadania nowego PIN za opłatą,
    nie ma miejsc parkingowych pod naziemnym, hiszpański interfejs się zawiesza
    itp
    Czyli jak w każdym innym banku.

  • 7. Data: 2012-07-21 18:42:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wowa" 5009b6ef$0$1221$6...@n...neostrada.pl

    > gdzie? Ma ktoś konto w BZWBK i jest zadowolony?

    Mam 2 oszczędne i jestem zadowolony. Miałem ROR
    i tez byłem z niego zadowolony, ale trzeba było
    nań lać. I kredytówkę miałem, i bezplastyczną ;)
    do testowania ze stówką wisienek na start
    (i lądowanie w koszu?)... Jeśli popadniesz
    na mądrą osobę obsługującą -- jest OK.

    Był NBP, z którego wyrósł jakiś, którego przejął
    KB, razem ze mną jako klientem a teraz KB jest
    wchłaniany przez BZ WBK powstały z BZ i WBK?...

    A gdzie fuzja PeKaOwa?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2015-05-10 16:17:36
    Od: f...@g...com

    Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie krótkiej ankiety skierowanej do obecnych
    i byłych klientów BZ WBK, którzy w momencie połączenia z Kredyt Bankiem byli
    klientami KB lub BZ WBK. Ankieta zostanie wykorzystana na potrzeby pracy
    magisterskiej.
    http://www.ankietka.pl/ankieta/183522/wplyw-polaczen
    ia-kredyt-banku-sa-i-banku-zachodniego-wbk-na-obslug
    e-klientow.html

  • 10. Data: 2015-05-11 13:01:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
> [...]
    >http://www.ankietka.pl/ankieta/183522/wplyw-polacze
    nia-kredyt-banku-sa-i-banku-zachodniego-wbk-na-obslu

    do ** taka ankieta.
    I o poltora roku za pozno.

    Chodzi o stan obecny, czy myslisz, ze ktos jeszcze szczegolowo pamieta
    co sie zmienilo zaraz po przejeciu ?

    J.