  • 1. Data: 2012-07-20 18:10:20
    Temat: No to pojechali ...
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    w Idea Banku z oprocentowaniem -
    <https://promocje.ideabank.pl/lpp/sm/ike/1207-ike-zi
    el-czerw-ib/index.html>
    Już z linka widać, że to IKE, ale jak pięknie to wygląda - 9,5% ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2012-07-20 18:17:03
    Temat: Re: No to pojechali ...
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-07-20, Krystek <s...@k...art.pl> wrote:
    > w Idea Banku z oprocentowaniem -
    ><https://promocje.ideabank.pl/lpp/sm/ike/1207-ike-z
    iel-czerw-ib/index.html>
    > Już z linka widać, że to IKE, ale jak pięknie to wygląda - 9,5% ;)

    A z noty prawnej:

    "Promocja Inwestycyjny Plan Emerytalny stanowi jednoczesną inwestycję środków
    własnych
    w rachunek oszczędnościowy, będący indywidualnym kontem emerytalnym KONTO TAX FREE
    II,
    oraz w grupowe ubezpieczenie na życie i dożycie z ubezpieczeniowym funduszem
    kapitałowym
    Inwestycyjny Plan Emerytalny. Rachunek KONTO TAX FREE II oprocentowany 7,44% w skali
    roku przez Okres Promocji (10 lat liczone od dnia podwyższenia oprocentowania środków

    zgromadzonych na rachunku KONTO TAX FREE II, po spełnieniu warunków określonych
    Regulaminem Promocji Inwestycyjny Plan Emerytalny)."

    9.5% my ass. Ktoś im się w końcu powinien dobrać za takie "ubruttowione" ściemnianie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2012-07-20 23:24:23
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    ziel-czerw-ib/index.html>

    > 9.5% my ass. Ktoś im się w końcu powinien dobrać za takie "ubruttowione"
    > ściemnianie.

    To i tak pikuś przy 13% AmberGold ;)

  • 4. Data: 2012-07-20 23:38:23
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    W dniu 2012-07-20 23:24, Waldek pisze:

    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > To i tak pikuś przy 13% AmberGold ;)

    hm, tylko 13% to mało opłacalne, są "lepsi" i "dają" 26% - Socket
    Resources, nawet KNF ich "poleca"

  • 5. Data: 2012-07-20 23:53:09
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-07-20, Waldek <m...@n...dam> wrote:

    [...]

    > To i tak pikuś przy 13% AmberGold ;)

    To jest pikuś. Są inwestycje rzędu 1-3% DZIENNIE. Oczywiście ryzyko jest
    niesamowite (że się taka firma złoży bardzo szybko, są utrudnienia
    w wypłacie i kombinować trzeba), tym niemniej jak ktoś jest tego świadomy,
    to czemu nie?

    Ja bym nie miał problemów żeby część wolnych środków tak zainwestować,
    tylko nie wiem jak zakwalifikować tego typu dochód (zwłaszcza
    zagraniczny) przy rozliczaniu podatków. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2012-07-22 00:17:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > To jest pikuś. Są inwestycje rzędu 1-3% DZIENNIE.

    790% w tydzień... FFU. (foreks for ju)

    http://790.lp.go4x.pl/

    > Oczywiście ryzyko jest niesamowite

    Ale kto nie lubi odrobiny ryzyka?

    > Ja bym nie miał problemów żeby część wolnych środków tak zainwestować,
    > tylko nie wiem jak zakwalifikować tego typu dochód (zwłaszcza
    > zagraniczny) przy rozliczaniu podatków. :)

    Nie obawiaj się -- nie będziesz miał tego problemu. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'