    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wiśnie BPH -- ile razy debetówką?
    Date: Tue, 24 Jul 2012 23:37:48 +0200

    "Zbynek Ltd." jun34r$578$...@n...news.atman.pl

    > Co przeczytales? Chyba nic. A to dziwne, bo wydawalo sie, ze odpowiadasz na to co
    napisalem. Ale dlaczego tego nie przeczytales?

    > Podalem wyrazny cytat i nazwe regulaminu. Wystarczylo tylko przeczytac, a nie
    odpisywac bez czytania. Czasem mam wrazenie ze
    > jestes botem z mieszajacym sie oprogramowaniem.

    Czasami mam wrażenie, że czytanie dla innych ludzi stanowi
    umiejętność nabywaną z takim trudem, iż uważają ci ludzie,
    że inni (na przykład ja) nie potrafią czytać.

    -- skoro ja, taki mądry, dwojga imion, uczyłem
    się (niemal bezskutecznie] czytania tak długo
    [i namiętnie] inni [zapewne głupsi ode mnie]
    na pewno nie potrafią czytać.

    -=-

    Co ja przeczytałem? Tekst napisany przez BPH. :)
    Gdzie wreszcie znalazłem to, czego szukałem?
    U Ciebie? Chyba jednak nie. :)

    Nie będę tego (co cytuję z PeDeFu) czyścił, bo nie ma to (czyszczenie) sensu. :)

    fh Rachunek"bedzie"zasilany"miesiecznymi"Wp3ywami""na"z
    asadach"okreolonych"w"ustł","i":hK"przez"
    okres":"kolejnych"miesiecy"kalendarzowychK"rozpoczyn
    aj1c"od"miesi1ca"kalendarzowego"
    nastepuj1cego"po"miesi1cuK"w"którym"Uczestnik"otworz
    y3"RachunekK""

    gh Uczestnik"zawrze"z"Uankiem"umowe"o"Karte"do"konta"i"
    za"pomoc1"jej"dokona"31cznie":"transakcji"
    bezgotówkowych"w"punktach"handlowych"znajduj1cych"si
    eh"na"terytorium"Rzeczpospolitej"Polskiej"
    w"okresie":"miesiecy"kalendarzowych"nastepuj1cych"po
    "miesi1cuK"w"którym"Uczestnik"otworzy3"
    Rachunekł"

    http://www.bph.pl/repo/bph/indywidualni/konta/aktual
    ne_promocje/premia_na_start/Regulamin_Premia_na_star
    t.pdf

    W Twojej wypowiedzi zabrakło po prostu linku i cytatu. :)
    Natomiast nie zabrakło samokrytycyzmu -- nie czytasz tego,
    na co odpowiadasz. :) Informacje typu:

    -- przeczytaj regulamin czy umowę
    -- widzę, że nie czytałeś uważnie regulaminu
    -- jesteś głupi

    są odpowiedziami uniwersalnymi. :) Mogłeś po prostu wskazać
    konkretny link. [zamiast pisać to, co Duch Nawiedzony (ja
    nawet znam źródło tego Ducha -- dalekie od bankowych sfer,
    dalekie od biskupów) Ci podpowiada] Gdybym czytał regulamin,
    nie pytałbym na grupie o detale.

    -=-

    W ulotce banku i na stronie banku jest to, co ja przeczytałem -- i tam
    nie ma słowa o tym, że to ma być ,,następny miesiąc''.

    -=-

    Zdradzę Ci największą tajemnicę mego życia -- umiem czytać drukowane
    teksty pisane językiem polskim a czytanie takie nie sprawia mi kłopotu,
    ale nie czytam wszystkiego, co mi wpadnie w ręce.

    -=-

    BPH wygrał z Grupą. :)
    Bank pisze zwięźle, jasno i wyraźnie (choć nieco
    niespójne) zaś Grupa nabrała manier głupich banków.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'