  • 11. Data: 2012-07-25 00:49:34
    Temat: Re: Wiśnie BPH -- ile razy debetówką?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 24.07.2012 17:14, Zbynek Ltd. pisze:
    > Podalem wyrazny cytat i nazwe regulaminu. Wystarczylo tylko przeczytac,
    > a nie odpisywac bez czytania. Czasem mam wrazenie ze jestes botem z
    > mieszajacym sie oprogramowaniem.

    To zwyczajny przyglupi troll albo znow jakis projekt socjologiczny w
    stylu Grazyny Zarko.

  • 12. Data: 2012-07-25 08:10:55
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 25 Jul 2012 00:22:54 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Pozwole sobie zacytowac poete klasycznego: nie chce mi sie z Toba
    > gadac.

    I chwała Ci za to :)

    AK

  • 13. Data: 2012-07-25 13:05:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." jun75t$ido$...@n...news.atman.pl

    > Pozwole sobie zacytowac poete klasycznego: nie chce mi sie z Toba gadac.

    Mnie z Tobą też. [więc dobrze składa się]
    Zamiast gadania -- mogłeś po prostu podać link.

    http://www.bph.pl/repo/bph/indywidualni/konta/aktual
    ne_promocje/premia_na_start/Regulamin_Premia_na_star
    t.pdf

    Nie czytanie stanowi dla mnie problem, ale ponowne
    odkrywanie Ameryki, w tym wypadku szukanie linku do
    regulaminu. W papierach danych mi przez bank nie ma
    regulaminu; na bankowej stronie WWW też nie rzuca się
    w oczy.

    Dla mnie sztuka czytanie trudną nie jest -- strata 5 minut na
    szukanie linku jest straszliwie duża w zestawieniu z 15 sekundami
    poświeconymi czytaniu. Natomiast ktoś, kto straci 5 godzin na
    wczytywanie się w regulamin, nie zauważy 5 minut straconych na
    szukanie linku.

    Pozyskiwanie dodatkowych informacji towarzyszące szukaniu regulaminu
    nie jest wcale podniecające -- i bez przeglądania stron banku wiem,
    że bank ów czerpie dochody ze ,,wsparcia unijnego''.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2012-07-25 13:25:04
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
> [...]
    >
    > http://www.bph.pl/repo/bph/indywidualni/konta/aktual
    ne_promocje/premia_na_start/Regulamin_Premia_na_star

    Nie jesteś w stanie wyobrazić sobie, że mogę mieć (i mam) pliki
    ściągnięte na kompa? Więc link w stylu
    C:\Moje dokumenty\regulamin.pdf
    nic Tobie nie da?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 15. Data: 2012-07-25 15:12:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." juol19$u8h$...@n...news.atman.pl

    > Nie jesteś w stanie wyobrazić sobie, że mogę mieć (i mam)
    > pliki ściągnięte na kompa? Więc link w stylu
    > C:\Moje dokumenty\regulamin.pdf
    > nic Tobie nie da?

    Jestem w tym stanie. Co więcej -- jestem w stanie wyobrazić
    sobie, że możesz mieć (i masz) masę innych plików ściągniętych
    na Twój komp. Problem w tym, że nie można ,,być w stanie robić''?

    To też problem -- Polacy są ponoć poliglotami, znają języki obce
    takie jak: angielski, rosyjski, łacinę, francuski, niemiecki...
    Ale... nie znają języka polskiego...

    [może warto zlikwidować ten język, skoro jest aż taki trudny?]

    Wejdź w stan ,,wyobrazić zrozumieć'', że mnie Twoje pliki
    nie interesują. :) Interesował mnie link do regulaminu.

    -=-

    Intencje Twoje doceniam -- chciałeś mi oszczędzić trudów
    czytania (tłumaczenia z polskiego na zrozumiały) tegoż
    regulaminu, ale IMO niepotrzebnie, gdyż regulamin ów
    jest krotki i jasno w nim napisano, że liczą się
    transakcje wykonane ,,w następnym miesiącu''.

    -=-

    Ulotka nie precyzowała, zatem musiałem sięgnąć do regulaminu,
    a więc te rozmowy stały się jedynie stratą czasu.

    Ściągnąłeś -- i fajnie, jednak mnie interesował raczej link.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2012-08-25 14:19:04
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:
    > Że trzeba lać więcej niż 7500 co miesiąc w trzech kolejnych miesiącach,
    > to wiem. Ale ile razy trzeba zapłacić debetówką? 3 razy w ogóle, czy
    > 3 razy w ciągu iluś dni? Czy może 3 razy w każdym z tych ww. trzech
    > miesięcy? A może nie jest to określone i dla świętego spokoju trzeba
    > płacić 3 razy po 3? [pleść 3 po 3?...]

    Zrobilem w sumie 3 transakcje i wystarczylo.

    a.

  • 17. Data: 2012-08-26 15:31:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wemif" k1afro$7r7$...@h...amsnet.pl

    > Zrobilem w sumie 3 transakcje i wystarczylo.

    Dzięki.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2012-09-24 20:31:16
    Od: b...@w...pl

    nie macie może regulaminu pod ręką? BPH usunęło i ciężko go całego wygooglować...

  • 19. Data: 2012-09-24 20:58:35
    Od: luc <b...@g...net>

    On 24 Wrz, 20:31, b...@w...pl wrote:
    > nie macie może regulaminu pod ręką? BPH usunęło i ciężko go całego wygooglować...

    Proszę bardzo:
    http://goo.gl/2GduY

    pzdrwm
    luc

  • 20. Data: 2012-09-25 10:24:51
    Od: b...@w...pl

    ogromne, ogromne dzięki. Skubańce usunęłi, nawet cache googla go nie ma, a dziewczyna
    nie dostała premii (jej ojciec tak, a przelewali te same pieniądze...)
    Teraz na spokojnie można przeanalizować.
    Dzięki!