    Subject: Re: Wieczne polecenia zapłaty?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: _Master_ <M...@...pl>
    Date: Sat, 16 Oct 2021 17:24:00 +0200

    W dniu 2021-10-16 o 16:28, Eneuel pisze:
    > Robert Tomasik sztuką źródła informacji...

    > Operator mógłby poinformować...

    Zwłaszcza kiedy umowa terminowa się skończyła i numer został
    przeniesiony gdzie indziej.

    Uwaga trzeba jeszcze pilnować czy jakiemuś timobajlowi system przez
    przypadek nie postanowił pobrać paru złotych.

    System Playa dzisiaj wysłał bez powodu do mnie info że moje polecenie
    zapłaty zostało ANULOWANE. Tak bez powodu bo płatności się powiodły

    Jutro może wznowić polecenie z zaświatów.

    I co zrobisz? Z systemem nie wygrasz.

    Im mniej system ma możliwości tym mniej ukradnie pieniędzy ;-)