  • 41. Data: 2004-11-02 12:43:12
    Temat: Re: Weekendowy przelew
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    news:cm7ohs$6gc$1@news.onet.pl...

    > Nigdy jeszcze nie miałam opóźnienia rzędu 1,5 godziny w księgowaniu danej
    > sesji, więc nic "se nie muszę tłumaczyć" jak to byłeś uprzejmy napisać.

    u mnie najczesciej pieniadze pojawiaja sie:
    ok 13.15
    ok 15.45
    ok 19.30
    oczywiscie jesli dana sesja cos do mnie przyszlo

    jeszcze jakies pol roku temu faktycznie pieniadze byly w 20-30 min po sesji,
    natomiast teraz trwa to duzo dluzej

  • 42. Data: 2004-11-02 12:46:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > jeszcze jakies pol roku temu faktycznie pieniadze byly w 20-30 min po
    sesji,
    > natomiast teraz trwa to duzo dluzej

    Nie u mnie na szczęście. A 13.45 o której piszesz to już kompletny kosmos.

  • 43. Data: 2004-11-02 12:51:52
    Od: "js18" <j...@g...pl>

    > sesji,
    >
    > Nie u mnie na szczęście. A 13.45 o której piszesz to już kompletny kosmos.

    Kompletny kosmos! Godzina 13.50 a przelewu nie ma. Z Lukasa wyszedl w dniu
    zlecenia, tj. 29.10. Przynajmniej tego dnia kwota została odjęta od salda.

  • 44. Data: 2004-11-02 12:54:08
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Kompletny kosmos! Godzina 13.50 a przelewu nie ma.

    Teraz to musisz poczekać co najmniej do 15 :-)

    >Z Lukasa wyszedl w dniu
    > zlecenia, tj. 29.10.

    Tego nie wiesz.

    >Przynajmniej tego dnia kwota została odjęta od salda.

    A tutaj zgoda.

  • 45. Data: 2004-11-02 12:56:03
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-02, js18 <j...@g...pl> wrote:

    > Kompletny kosmos! Godzina 13.50 a przelewu nie ma. Z Lukasa wyszedl w dniu
    > zlecenia, tj. 29.10. Przynajmniej tego dnia kwota została odjęta od salda.
    Dzisiaj chyba ogólnie jest dziwny dzień.
    Przelew zdefiniowany wczoraj na dzisiaj w Multi jeszcze nie dotarł do Inteligo
    Dwa inne do innych banków już poprzychodziły..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 46. Data: 2004-11-02 12:58:43
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-11-02 13:56 Marcin Jurczuk said the following:
    [...]

    > Dzisiaj chyba ogólnie jest dziwny dzień.
    > Przelew zdefiniowany wczoraj na dzisiaj w Multi jeszcze nie dotarł do Inteligo
    > Dwa inne do innych banków już poprzychodziły..

    Też z Multi ?
    Bo u mnie (tak jak pisałem )
    przelww z Multi nie dotarł jeszcze do Inteligo i ING....

    KJ

  • 47. Data: 2004-11-02 13:36:23
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-02, Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    >>
    > Też z Multi ?
    > Bo u mnie (tak jak pisałem )
    > przelww z Multi nie dotarł jeszcze do Inteligo i ING....
    Zleciłem trzy przelewy wczoraj: Inteligo,VWBD, BPH
    Do VW i BPH podocierały a w Inteligo jeszcze ani widu ani słychu..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 48. Data: 2004-11-02 13:59:38
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-11-02 14:36 Marcin Jurczuk said the following:
    [...]

    > Zleciłem trzy przelewy wczoraj: Inteligo,VWBD, BPH
    > Do VW i BPH podocierały a w Inteligo jeszcze ani widu ani słychu..

    Do Inteligo przyszło. Do ING nie ...
    Być może część przelewów multi puściło 2-gą sesją.....
    KJ

  • 49. Data: 2004-11-02 14:04:39
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Tego nie napisałam. Opierając się na własnym doświadczeniu zaoponowałam
    > tylko przeciwko poglądowi, że pieniądze z 1 sesji pojawią się po 13.30 jak
    > napisał Seba.

    Niewykluczone, że kolejność księgowania przelewów
    zbieżna jest z kolejnością numerów rachunków,
    a ta z kolei zależy od daty założenia rachunku,
    Tak więc możliwe, że posiadając 'stary' rachunek
    (np. z początku pierwszej setki tysiecy) ma się
    zaksięgowany przelew, zwykle kilkadziesiat minut wcześniej,
    niż w przypadku 'nowych' rachunków.

    ps.
    to taka sobie teoria,
    ale nie dam sobie nic za nią uciąć ;-)

  • 50. Data: 2004-11-02 14:09:32
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-11-02 15:04 S.T. said the following:
    [...]

> [...]
    > (np. z początku pierwszej setki tysiecy) ma się
    > zaksięgowany przelew, zwykle kilkadziesiat minut wcześniej,

    Bardzo taka sobie :-P
    Ja mam rachunek z +- grudnia roku w którym mBank startował (2000? 2001?
    2002?) i niestety też obserwuję opóźnianie się przelewów.
    KJ