  • 31. Data: 2004-11-02 11:53:19
    Temat: Re: Weekendowy przelew
    Od: "js18" <j...@g...pl>

    A ja mysle ze zawisły w KIR.

  • 32. Data: 2004-11-02 11:54:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jest 12.50 i przelewu nadal nie ma...:))

    Obstawiam Lukasa w tym przypadku. Od nich kasa pojawiała mi się raczej 2
    sesją niż pierwszą.

  • 33. Data: 2004-11-02 11:56:33
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A ja mysle ze zawisły w KIR.

    Na jakiej podstawie?

    Ps. Tnij cytaty i pisz POD postem.

  • 34. Data: 2004-11-02 11:58:29
    Od: "js18" <j...@g...pl>

    Najprosciej byloby wybrac z bankomatu Lukasa daną kwotę i zanieść gotówkę do
    mBanku. Byloby krócej...:)) Ale póki co nie ma możliwośći wpłat gotówkowych
    do mBanku. A własnie? Kiedy bedzie taka mozliwość? Ktoś coś wie?

  • 35. Data: 2004-11-02 12:00:37
    Od: "js18" <j...@g...pl>

    > Na jakiej podstawie?

    Do tej pory raczej miałem dobre doświadczenia z przelewami w Lukasie. A i
    pani w mBanku wytłumaczyła mi uprzejmie i jasno procedurę przelewania
    pieniędzy. Stąd mniemam że to KIR.

  • 36. Data: 2004-11-02 12:06:35
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    jedno proste pytanie i będę wiedział czy mamy o czym rozmawiać

    ile takich przelewów otrzymujesz dziennie / tygodniowo / miesięcznie ?

    bo ja dla przykładu w ciągu ostatnich 14 stu dni miałem ok 125 uznań na
    koncie i w oparciu o to twierdzę że realnie dopiero po 13.30 mogę być pewien
    że to już wsyzstko co przyszło 1-szą sesją

    oczywiście o 12.30 też coś czasami jest - ale co z tego jeśli po 13-tej
    okazuje się że jeszcze coś dotarło ...
    poprostu nie można uznać że o godzinie 12.30 masz już zamkniętą sesję
    przychodzącą

  • 37. Data: 2004-11-02 12:07:05
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Do tej pory raczej miałem dobre doświadczenia z przelewami w Lukasie.

    Co nie przesądza, że teraz się spóźnili.

    >A i
    > pani w mBanku wytłumaczyła mi uprzejmie i jasno procedurę przelewania
    > pieniędzy.

    Uprzejmość mlinki też nie wyklucza w opóźnieniu księgowania w mbanku :-)

    >Stąd mniemam że to KIR.

    Za słabe poszlaki :-)

  • 38. Data: 2004-11-02 12:11:07
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "js18" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Do tej pory raczej miałem dobre doświadczenia z przelewami w Lukasie. A i
    > pani w mBanku wytłumaczyła mi uprzejmie i jasno procedurę przelewania
    > pieniędzy. Stąd mniemam że to KIR.
    Za przeproszeniem KIR nic nie ma do Twoich pieniędzy. KIR "rozlicza" tylko
    zapisy. Kasa jest zawsze na rachunku banku w NBP (jednego lub drugiego - nie
    ma konta "kasa w drodze"). To co "weszło" na sesje musi w ramach tej sesji
    "wyjść".

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 39. Data: 2004-11-02 12:18:44
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > jedno proste pytanie i będę wiedział czy mamy o czym rozmawiać

    Zaczynamy się licytować, kto ma większy obrót na koncie i w ten sposób
    roztrzygniemy kiedy mbank księguje 1 sesję :-) ?

    > ile takich przelewów otrzymujesz dziennie / tygodniowo / miesięcznie ?

    W ujęciu miesięcznym sporo jak na osobę prywatną - teraz Ci dokładnej liczby
    nie podam, ale przychodzi kilkanaście plus 2-3 własne w związku z
    pojawiającą się potrzebą "przemieszczenia" kasy z innego własnego konta.
    Oczywiście "obserwacja" zachowania mbanku trwa w moim przypadku dłużej niż
    miesiąc i biorąc również to pod uwagę w moim przypadku NIE ZDARZYŁO się,
    żeby pieniądze pojawiły się w okolicach 13.30 .

> [...]
    pewien
    > że to już wsyzstko co przyszło 1-szą sesją

    Skoro masz tyle uznań, to może napisz jak to się rozkłada procentowo (mniej
    więcej oczywiście).

    > poprostu nie można uznać że o godzinie 12.30 masz już zamkniętą sesję
    > przychodzącą

    Tego nie napisałam. Opierając się na własnym doświadczeniu zaoponowałam
    tylko przeciwko poglądowi, że pieniądze z 1 sesji pojawią się po 13.30 jak
    napisał Seba.

  • 40. Data: 2004-11-02 12:23:48
    Od: "js18" <j...@g...pl>

    No to wiele wyjasnia. Chyba sie przejde do Lukasa.
    Użytkownik "MacGregor" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cm7tgu$ak5$1@news.telbank.pl...