  • 1. Data: 2004-11-01 19:17:48
    Temat: karta kredytowa wbk
    Od: "Paweł K" <p...@w...pl>

    mam pytanie dostalem karte kredytowa w wbk czy mam szanse aby dostac jeszcze
    jedna w bph. Chodzi mi o to czy ten fakt jest zglaszany prze wbk do bik?

  • 2. Data: 2004-11-01 20:40:56
    Temat: Re: karta kredytowa wbk
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 1 Nov 2004 20:17:48 +0100,
    osoba podpisana: Paweł K <p...@w...pl>
    napisała:
    > mam pytanie dostalem karte kredytowa w wbk czy mam szanse aby dostac jeszcze
    > jedna w bph. Chodzi mi o to czy ten fakt jest zglaszany prze wbk do bik?
    Jest. Ale to wcale nie musi zaszkodzić.
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    "We all know Linux is great...it does infinite loop

  • 3. Data: 2004-11-02 06:40:06
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Paweł K" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > mam pytanie dostalem karte kredytowa w wbk czy mam szanse aby dostac
    jeszcze
    > jedna w bph. Chodzi mi o to czy ten fakt jest zglaszany prze wbk do bik?

    prawda o kk jest niestety zupelnie odwrotna niz logika, jesli masz juz karte
    kredytowa, to dostaniesz kolejna bez zadnego problemu w dowolnym prawie
    banku i to prawie w dowolnym kolorze
    nawet jesli jest gdziekolwiek zglaszany - to co z tego (a smiem watpic by
    takie zgloszenie nastepowalo, bo jest to czynnosc platna)

  • 4. Data: 2004-11-02 14:54:02
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > nawet jesli jest gdziekolwiek zglaszany - to co z tego (a smiem watpic by
    > takie zgloszenie nastepowalo, bo jest to czynnosc platna)

    smiem miec pewnosc, ze BZWBK zglasza karty do BIKu

    kursor

  • 5. Data: 2004-11-02 17:54:15
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-02 15:54, Użytkownik kursor napisał:

    > smiem miec pewnosc, ze BZWBK zglasza karty do BIKu

    Oni z zasady wszystko tam (ale przeważnie w jedną stronę, więc po
    spłacie zobowiązań najlepiej od razu poleconym z prośbą o info zwrotne
    o aktualizacji BIK).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl