  • 1. Data: 2003-05-29 07:30:19
    Temat: Warta Papierów Dłużnych
    Od: Andrzej Ignatowicz <a...@a...com.pl>

    Witam

    Szukam prospektu emisyjnego Warty Papierów Dłużnych.

    Na stronie supermarketu mBanku coś pokopali i nie można ściągnąć.
    http://www.fundusze.mbank.com.pl/WARTA_WPDF.html

    a na stronie Warty tez nie mogę znaleźć.
    Może ktoś pomóc?

    Pzdr
    Dziejo

  • 2. Data: 2003-05-29 08:31:14
    Temat: Re: Warta Papierów Dłużnych
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    W artykule 3...@a...com.pl,
    niejaki(a): Andrzej Ignatowicz z adresu <a...@a...com.pl> napisał(a):
> [...]
    > http://www.fundusze.mbank.com.pl/WARTA_WPDF.html
    >
    > a na stronie Warty tez nie mogę znaleźć.

    Prospekt jest na stronach Warty .
    Musisz wejść na http://www.warta.pl/dynamic/common/Menu.jsp?active=2
    62
    i następnie wybrać "Fundusze inwestycyjne" .
    Później trzeba wybrać "Pierwsze nabycie" i tam w pod koniec formatki jest
    link do prospektu .
    Dokument jest w wordzie Prospekt_WARTA_PD_FIO[1].doc
    Innej drogi nie znalazłem .

    POZDR.
    oporek2