  • 1. Data: 2003-05-29 08:18:55
    Temat: Inteligo bank - co mozecie powiedziec o tym banku?
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    Jak w temacie - warto tam zalozyc konto?

    pzdr,
    michal

  • 2. Data: 2003-05-29 08:24:35
    Od: "Solos" <s...@o...pl>

    Michał wrote:
    > Jak w temacie - warto tam zalozyc konto?

    teraz to PKO BP - wystarczy zeby nie zakladac ;) mam zle doswiadczenia z PKO
    BP.

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---

  • 3. Data: 2003-05-29 08:30:51
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Michał napisał:
    > Jak w temacie - warto tam zalozyc konto?

    Jesli nie jestes wyznawca hasel "wszystko za darmo" i "odsetki ponad
    wszystko" i do tego cenisz sobie jakosc obslugi, to warto. A jesli masz
    do tego komorke w Plusie to jeszcze bardziej warto (aplikacja
    SIMtoolkitowa to gadzet, ale mily i przydatny).

    Jesli potrzebujesz od zaraz kart kredytowych, debetow lub linii
    kredytowych, kredytow i obslugi w walutach, to zapomnij.

    Bartol

  • 4. Data: 2003-05-29 08:36:13
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    > Jesli nie jestes wyznawca hasel "wszystko za darmo" i "odsetki ponad
    > wszystko" i do tego cenisz sobie jakosc obslugi, to warto. A jesli masz

    wszystko za darmo? tzn? nie ma tam chyba za wiele oplat co nie? no a
    odsetki - cos chyba 2% jest....

    > do tego komorke w Plusie to jeszcze bardziej warto (aplikacja
    > SIMtoolkitowa to gadzet, ale mily i przydatny).

    no wlasnie - to tez jakis plus... myslalem jeszcze o Raifaisen ale tam za
    prowadzenie konta chca 10zl - dla mnie to za duzo... w Inteligo jest 0zl
    jesli ma sie saldo powyzej 100zl...

    > Jesli potrzebujesz od zaraz kart kredytowych, debetow lub linii
    > kredytowych, kredytow i obslugi w walutach, to zapomnij.

    mi w zasadzie chodziloby tylko o karte kredytowa... tak ciezko o nia w
    inteligo?

    pzdr,
    michal

  • 5. Data: 2003-05-29 08:36:37
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    > teraz to PKO BP - wystarczy zeby nie zakladac ;) mam zle doswiadczenia z

    ;)) hmm.. a w takim razie jki bank moglbys polecic?

    pzdr,
    michal

  • 6. Data: 2003-05-29 08:38:11
    Od: "Damian" <...@j...pl>

    Użytkownik "Solos" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > teraz to PKO BP - wystarczy zeby nie zakladac ;) mam zle doswiadczenia z
    PKO
    > BP.
    > --- Michał "Solos" Raczko ---
    > --- GG 3115539 ---

    a ja mam konta w bp od 7 lat i jest super, zalezy na jaki oddzial trafisz,
    ja mialem bardzo elastyczny a teraz mam e-pkobp i extra, chociaz do inteligo
    nie przejde

  • 7. Data: 2003-05-29 08:43:05
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Michał napisał:

    > wszystko za darmo? tzn? nie ma tam chyba za wiele oplat co nie? no a
    > odsetki - cos chyba 2% jest....

    Generalnie w inteligo wszystko jest platne, bo za darmo to mozna tylko
    dostac w morde na ulicy. Ale nie za duzo. Serwis SMS 4,99 mies, przelewy
    0,99, itd. Wyplaty w bankomatach PKO BP i wplaty w oddzialach tego banku
    sa darmowe (o, cos za darmo sie znalazlo).

    Oprocentowanie calkowicie mnie wali, wiec jest mi obojetne czy jest, czy
    go nie ma i sie nad nim nie zastanawiam.

    > no wlasnie - to tez jakis plus... myslalem jeszcze o Raifaisen ale tam za
    > prowadzenie konta chca 10zl - dla mnie to za duzo... w Inteligo jest 0zl
    > jesli ma sie saldo powyzej 100zl...

    I niekorzysta z serwisu SMSowego.

    > mi w zasadzie chodziloby tylko o karte kredytowa... tak ciezko o nia w
    > inteligo?

    Bardzo ciezko, bo czegos takiego nie ma w ofercie ;-)

    Bartol

  • 8. Data: 2003-05-29 09:02:09
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    > Bardzo ciezko, bo czegos takiego nie ma w ofercie ;-)

    okej, karty kredytowej nie ma ale jest karta debetowa (visa electron) co
    nie?

    pzdr,
    michal

  • 9. Data: 2003-05-29 09:03:20
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    > Bardzo ciezko, bo czegos takiego nie ma w ofercie ;-)

    a jeszcze jedno pytanie - jaki bank moglbys polecic? z jakiego Ty moze
    korzystasz?

    pzdr,
    michal

  • 10. Data: 2003-05-29 09:06:25
    Od: k...@w...pl

    > Bardzo ciezko, bo czegos takiego nie ma w ofercie ;-)

    a to nie jest tak, ze klienci Inteligo sa w PKO BP traktowani jak marmurkowi i
    tez im przysluguje obnizone oprocentowanie i oplaty? kiedys byly jakies
    duskusje na ten temat i nie pamietam w koncu jak sa traktowani

    karte kredytowa mozna przeciez miec w dowolnym banku (no prawie), nie tylko tym
    w ktorym ma sie konto

    pozdrawiam
    Karolina