  • 1. Data: 2003-05-28 20:30:20
    Temat: mbank mnie wqrwia
    Od: "Mateusz Jaworski" <o...@w...pl>

    Od dwoch tygodni do mnie odzwaniaja - normalnie paranoja!!!

    Mialem konto wspolne - chcialem otworzyc osobiste - niestety sie nie da
    (dlaczego sie nie da nikt nie potrafi wyjasnic po prostu: nie bo nie)

    zlozylem wiec dyspozycje zamkniecia wspolnego - zamkneli - wyslalem
    podpisana w dwoch egzemplarzach umowe zeby szybko otworzyc osobiste - umowa
    juz dotarla ale mbank od dwoch tygodni do mnie oddzwania w celu ustanowienia
    hasla telefonicznego - to jakas paranoja!!!
    nie dosc ze od dwoch tygodni co drugi dzien dzwonie zamowic rozmowe to na
    dotatek na polaczenie z mlinia czekam po kilkanascie minut
    czesto proba polaczenia konczy sie komunikatem prosze zadzwonic pozniej i po
    prostu mnie mnie rozlacza

    mam juz tego dosc

    mbank jest fajny dopoki nie chce sie sie tam czegos zalatwic

    moze to po prostu olac i otworzyc u volkwagena - przeca od czerwca wsio jest
    za darmo

    pzdr

    matjaw

  • 2. Data: 2003-05-29 03:46:40
    Temat: Re: mbank mnie wqrwia
    Od: o...@p...onet.pl

    > mbank jest fajny dopoki nie chce sie sie tam czegos zalatwic

    ostatnio mBank nie jest fajny nawet do trzymania pieniedzy - hint: pojawiajace
    sie i znikajace przelewy...

    > moze to po prostu olac i otworzyc u volkwagena - przeca od czerwca wsio jest
    > za darmo

    ja juz otworzylem, pierwsze wrazenie po przeniesieniu z prowincjonalnego
    banczku - po prostu super !

    oN

  • 3. Data: 2003-05-29 06:23:49
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Do czasu kolego do czasu.
    Poczekaj az skoncza sie promocje.

  • 4. Data: 2003-05-29 09:17:27
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Darek wrote:
    > Do czasu kolego do czasu.
    > Poczekaj az skoncza sie promocje.

    To nie jest promocja, tylko zmiana toip. Były 3 pakiety z opłatami 10,15,20
    PLN - a teraz będą 3 pakiety z opłatami 0,10,20 PLN.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn