  • 1. Data: 2003-05-28 19:16:07
    Temat: Dostep do CitiOnline
    Od: Krzysztof Mieloch <k...@w...de>

    Witam

    Prawie juz sie zdecydowalem na CitiBank (do wyplat w Niemczech -
    pisalem w innym watku), ale martwi mnie troche dostep przez internet.
    Czy ja dobrze rozumiem, ze podaje tylko jakis tam PIN (4-12 cyfr),
    ktore sobie sam nadalem i zawsze te same? Przeciez to prawie zadne
    zabezpieczenie. No chyba, ze przelewy mozna wykonywac tylko na
    wczesniej zdefiniowane konta? Wtedy, to jeszcze ujdzie.

    K.Mieloch

  • 2. Data: 2003-05-29 07:23:50
    Temat: Re: Dostep do CitiOnline
    Od: Paweł Janociński <p...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Mieloch" <k...@w...de> napisał w wiadomości
> [...]
    > zabezpieczenie. No chyba, ze przelewy mozna wykonywac tylko na
    > wczesniej zdefiniowane konta? Wtedy, to jeszcze ujdzie.

    Niestety, tak to wygląda... Po podaniu ePIN-u (lub PIN-u karty)
    masz nieograniczony dostęp do zasobów. Przelew w dowolnym
    kierunku bez żadnej dodatkowej autoryzacji. Tylko lokat nie można
    z poziomu WWW zrywać.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 3. Data: 2003-05-29 08:53:49
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł Janociński" <p...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > Niestety, tak to wygląda... Po podaniu ePIN-u (lub PIN-u karty)

    Po ustawieniu iPinu tylko z jego mozesz uzywac - na PI do karty sie nie
    zalogujesz.

    > masz nieograniczony dostęp do zasobów. Przelew w dowolnym
    > kierunku bez żadnej dodatkowej autoryzacji.

    Nie zapominaj o limitach, w przypadku wiekszych kwot konieczny jest kontakt
    przez CitiPhone.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-05-29 16:19:19
    Od: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message
    > Nie zapominaj o limitach, w przypadku wiekszych kwot konieczny jest
    kontakt
    > przez CitiPhone.

    Jasne - a najlepiej jak ustawisz limity na ZERO, to bedzie najbezpieczniej
    ;) ....

    Przeciez nie o to chodzi, zeby sobie ograniczac mozliwosci, tylko poszerzac,
    ale z zachowaniem bezpieczenstwa. "Zabezpieczenia" ktore proponuje
    CITIConnect sa (delikatnie mowiac) niepowazne.

  • 5. Data: 2003-05-29 19:34:56
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    "Zabezpieczenia" ktore proponuje
    > CITIConnect sa (delikatnie mowiac) niepowazne.

    Jak juz to CitiOnline :)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-05-29 19:40:47
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał:

    > Po ustawieniu iPinu tylko z jego mozesz uzywac - na PI do karty sie nie
    > zalogujesz.

    Tia, tylko żeby ustalić iPIN to trzeba sie najpierw zalogować na PIN od karty
    !!!
    ;-///

  • 7. Data: 2003-05-29 19:44:20
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Tia, tylko żeby ustalić iPIN to trzeba sie najpierw zalogować na PIN od
    karty
    > !!!
    > ;-///

    I na to jest sposob - po zalogowaniu sie do CitiOnline zmieniasz PIN do
    karty :) Uciazliwe ale dla chcacego... :)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2003-05-29 20:40:46
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał:

    > I na to jest sposob - po zalogowaniu sie do CitiOnline zmieniasz PIN do
    > karty :) Uciazliwe ale dla chcacego... :)

    A jak chce mieć w citku KK bez PINu (a nie mam konta), to nie ma dostępu do
    citi-OFFline. 'Suuuuper' są logowania na numer karty ;-//

  • 9. Data: 2003-05-29 23:49:18
    Od: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message
    > Jak juz to CitiOnline :)

    Sorki - CitiConnect jest dla przedsiebiorstw ("przejezyczenie") :)

  • 10. Data: 2003-05-30 04:53:31
    Od: j...@p...onet.pl

    > "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message

    > Sorki - CitiConnect jest dla przedsiebiorstw ("przejezyczenie") :)

    ekhm :) Dla przedsiebiorstw jest CitiDirect :-)

    CitiConnect to platnosci karciane w Internecie :)

    --
    JaKi