  • 1. Data: 2003-02-20 20:23:20
    Temat: WOŚP
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    14 lutego zapłaciłem kartą Visa Electron inteligo na bramce Polcardu na
    rzecz WOŚP. Od razu widoczna blokada, wszystko pięknie. Tyle, że jutro
    blokada wygasa, a rozliczenie nie nastąpiło.... Ciekawe dlaczego???

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2003-02-20 20:46:53
    Temat: Re: WOŚP
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 20, 2003 at 09:23:20PM +0100, Wojciech Nawara wrote:

> [...]
    >rzecz WOŚP. Od razu widoczna blokada, wszystko pięknie. Tyle, że jutro
    >blokada wygasa, a rozliczenie nie nastąpiło.... Ciekawe dlaczego???

    Bo taka transakcje trzeba rozliczyc. Np. takie hospicjum uwielbia
    rozliczac po jakis 2 miesiacach.

    --

    --w

  • 3. Data: 2003-02-20 20:57:49
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Bo taka transakcje trzeba rozliczyc. Np. takie hospicjum uwielbia
    > rozliczac po jakis 2 miesiacach.

    A jak doświadczenia innych, którzy wpłacali na bramce
    WOŚPowo-Polcardowskiej? Bo słyszałem, że wiele osób już po kilku dniach
    miało rozliczenie...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 4. Data: 2003-02-20 21:02:10
    Temat: Re: Re: WOŚP
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 20, 2003 at 09:57:49PM +0100, Wojciech Nawara wrote:

    >A jak doświadczenia innych, którzy wpłacali na bramce
    >WOŚPowo-Polcardowskiej? Bo słyszałem, że wiele osób już po kilku dniach
    >miało rozliczenie...

    Jak sie wstrzelili w rozliczenie ;-)

    Z hospicjum tez czesto jest na czas ;-)

    --

    --w

  • 5. Data: 2003-02-20 21:03:15
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A jak doświadczenia innych, którzy wpłacali na bramce
    > WOŚPowo-Polcardowskiej? Bo słyszałem, że wiele osób już po kilku dniach
    > miało rozliczenie...

    Takie rozliczenie z dnia na dzien bylo dawniej :) ostatnio kumplowi (z VC)
    sciagneli pieniadze po 4 miesiecach od zadeklarowania platnosci :) PolCard
    jest coraz lepszy :)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-02-20 21:05:23
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał

    > A jak doświadczenia innych, którzy wpłacali na bramce
    > WOŚPowo-Polcardowskiej? Bo słyszałem, że wiele osób już po kilku dniach
    > miało rozliczenie...

    KK multi to mialem nawet blokade on-line. A po paru dniach zaksiegowana, z dosc
    fajnym opisem: "www.wosp.org.pl Warszawa PL".

  • 7. Data: 2003-02-20 21:30:00
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Jak sie wstrzelili w rozliczenie ;-)
    >
    > Z hospicjum tez czesto jest na czas ;-)

    Bo ciekawi mnie też, czy inteligo tzn Euronet znowu czegoś nie spartolił...
    Czy może to mieć wpływ? Niby mieli naprawić do 14 i faktycznie blokada
    była... No ale...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 8. Data: 2003-02-21 08:04:55
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 20, 2003 at 10:03:15PM +0100, JaKi wrote:

    >Takie rozliczenie z dnia na dzien bylo dawniej :) ostatnio kumplowi (z VC)
    >sciagneli pieniadze po 4 miesiecach od zadeklarowania platnosci :) PolCard
    >jest coraz lepszy :)

    Nie, polcard nie jest najlepsza organizacja - ale dlaczego jednak
    uwazasz ze jest to jego wina? Tak sie pytam, moze masz jakies lepsze
    zrodla?

    --

    --w

  • 9. Data: 2003-02-21 08:10:42
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Nie, polcard nie jest najlepsza organizacja - ale dlaczego jednak
    > uwazasz ze jest to jego wina? Tak sie pytam, moze masz jakies lepsze
    > zrodla?

    Czemu - przeciez polaczenie nastepuje odrazu z witryna autoryzacyjna
    PolCardu wiec raczej nie czekaja tak jak u innych mechantow na przeslanie
    raportow z wykonanych transakcji. Czyli IMHO w tym momencie czas rozliczenie
    transakcji zalezy wylacznie od PolCardu.

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2003-02-21 08:10:42
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>